سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه کالای ایرانی از ۳۱ تیرماه در قزوین

سومین نمایشگاه کالای ایرانی از ۳۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: سومین نمایشگاه کالای ایرانی با رویکرد خرید کالای ایرانی، تقویت و معرفی توانمندی‌های تولیدات داخلی از ۳۱ تیر تا ۴ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار خواهد شد.

حاجی محمدی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۶۰ واحد تولید کننده و عرضه کننده از استان‌های تهران، قزوین، زنجان، همدان، البرز، گیلان، اصفهان، یزد، قم، آذربایجان شرقی، فارس و خراسان رضوی در فضایی به مساحت چهارهزار مترمربع، محصولات خود را عرضه می‌کنند.

وی اضافه کرد: دستیابی به رشد اقتصادی نیازمند ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولیدات داخلی است و برگزاری نمایشگاه‌ها بستر مناسبی را برای معرفی توانمندی‌های صنعتگران و تولیدکنندگان، تبادل تجربیات، انتقال اطلاعات و همچنین زمینه استفاده از دستاورد‌های نوین را فراهم می‌سازد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان گفت: سومین نمایشگاه کالای ایرانی در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

سومین نمایشگاه کالای ایرانی از پس فردا در قزوین برگزار می شود 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.