سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

عوارض آلایندگی‌ عادلانه توزیع می‌شود

استاندار بوشهر گفت: عوارض آلایندگی بر اساس شاخص‌های تعریف شده عادلانه میان شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در حاشیه سفر به کنگان افزود: عدالت در توزیع عوارض آلایندگی در استان رعایت می‌شود و سهم هر شهرستان بر اساس شاخص‌های تعریف شده مشخص می‌شود.

وی در خصوص سهم کنگان از عوارض آلایندگی‌ نیز بیان کرد: هیچ کسی نیست که نداند ۶۰ درصد صنایع منطقه ویژه پارس در شهرستان کنگان قرار دارد.

استاندار بوشهر به آخرین وضع مصوبات سفر پارسال رئیس جمهور به کنگان هم اشاره کرد و ادامه داد: سهم استان از مصوبات سفر دو هزار و ۵۳ میلیارد تومان بوده که ۵۰ درصد از این اعتبارات امسال و بقیه تا پایان سال آینده تخصیص خواهد یافت.

گراوند تصریح کرد: پیگیر اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور هستیم  و همه مصوب‌ها به طور قطع اجرا می‌شود.

وی یادآورشد: ساخت اسکله کنگان از جمله مطالبات مردم این شهرستان است که در فهرست مصوبات سفر هیأت دولت به استان قرار گرفته و نیمی از اعتبار آن را سازمان بنادر و دریانوری و بقیه را سازمان برنامه و بودجه تأمین می‌کنند.

استاندار بوشهر همچنین در آستانه چهلمین سالگرد اقامه نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، این آیین عبادی سیاسی را مهمترین پایگاه وحدت، روشنگری و هم افزایی در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: براساس تاکید رهبر معظم انقلاب، ائمه جمعه نقش پدر معنوی را در شهرستان‌ها و استان‌ها برعهده دارند.

گراوند افزود: و نماز جمعه پایگاه تربیت دینی برای همگان به‌ویژه نسل نوجوان و جوان است و کلام نافذ ائمه جمعه نقشی ممتاز در تربیت دینی و روشنگری  جامعه دارد.

انتهای پیام/ک

مصوب‌های سفر رئیس جمهور در دست پیگیری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.