سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست تیم سایپای تهران:

هیچگونه مکاتبه‌ای برای انتقال جلالی به استقلال صورت نگرفته است/ زمان‌بندی شروع مسابقات جام شهدا مناسب نیست

حسین خوش نظر گفت: ابوالفضل جلالی تا ۴ سال آینده با سایپا قرارداد دارد و هیچگونه صحبتی برای انتقال او به استقلال تهران نشده است.

حسین خوش نظر سرپرست تیم سایپای تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره قرعه کشی جام شهدا عنوان کرد: طبق برنامه اعلام شد بازی ما ساعت ۴ بعد از ظهر برگزار می‌شود و تحت هر شرایطی تیم پرسپولیس باید بازی دوم را انجام دهد. طبیعتا گرمایی که در شهر تهران شاهد آن هستیم، در آماده سازی تیم و فرستادن بازیکنان به زمین برای ما دردسر ایجاد خواهد کرد.

سرپرست تیم سایپا در مورد انتقال ابوالفضل جلالی بازیکن تیم سایپا به استقلال تهران عنوان کرد: جلالی تا ۴ سال دیگر با ما قرارداد دارد و هیچ صحبتی با استقلال برای انتقال این بازیکن صورت نگرفته است. هیچگونه مکاتبه‌ای برای انتقال جلالی به استقلال صورت نگرفته است.

وی افزود: این شرایط به سلامت بازیکنان لطمه می‌زند و برنامه ریزی ساعت شروع مسابقات تنها به ضرر ما نیست و تیم‌های دیگر نیز در این مورد صاحب حق هستند. سلامت بازیکن از هر امر دیگری مهم‌تر است. ساعت ۴ عصر، اصلا زمان مناسبی برای شروع بازی نیست.


بیشتر بخوانید:

جام شهدا قرعه کشی شد/ پرسپولیس به مصاف سایپا می‌رود

تساوی فولاد برابر سایپا در دیداری تدارکاتی


انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه سایپای تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.