سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز‌های خنک تر، پیش روی مردم خراسان رضوی

مردم خراسان رضوی در روز‌های آتی هوای خنک تری را تجربه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: گرمای هوا که از ۱۰ روز گذشته مناطق مختلف استان خراسان رضوی را فرا گرفته است، از فردا (یکشنبه) تعدیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۴۱ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که در روز‌های یکشنبه و دوشنبه این هفته به ترتیب به ۳۹ و ۳۸ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای هوا در خراسان رضوی تا پایان این هفته بین ۳۷ و ۳۸ درجه سلسیوس در نوسان است.

اثمری افزود: کمینه دمای هوا در خراسان رضوی نیز از روز‌های میانی این هفته تعدیل می‌شود و در مشهد به ۲۲ درجه سلسیوس می‌رسد.

وی تصریح کرد: امروز و فردا وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با احتمال خسارت به ویژه در نواحی جنوبی و جنوب شرقی استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۴ درجه و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

 
انتهای پیام//ج.ر
 

کاهش دمای استان طی روزهای آینده

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.