سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات ۱۴۹ میلیارد ریالی صندوق امید خراسان رضوی

معاون صندوق کارآفرینی امید گفت: صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی از ابتدای امسال تا کنون ۱۴۹ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حسن حسنی معاون صندوق کارآفرینی امید خراسان رضوی گفت: این مبلغ به ۱۴۶ طرح شهری و ۱۶۸ طرح روستایی تعلق گرفت که ۳۶ درصد طرح‌ها توسعه‌ای و ۶۴ درصد آن‌ها ایجادی است.

وی تصریح کرد: از تسهیلات یاد شده ۹۴ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال مربوط به طرح‌های روستایی و ۵۴ میلیارد و ۵۴۹ میلیون ریال به طرح‌های شهری پرداخت شده است که ۲۹ درصد دریافت کنندگان تسهیلات بانوان و ۷۱ درصد مردان هستند.

معاون صندوق کارآفرینی خراسان رضوی گفت: بخش کشاورزی با ۴۸ درصد بیشترین طرح‌ها را به خود اختصاص داده است و ۳۴ درصد طرح‌ها در بخش صنعت و ۱۸ درصد هم در بخش خدمات است.

حسنی افزود: طرح‌های مشهد با ۳۰ میلیارد ریال بیشترین میزان تسهیلات را دریافت کرده اند و طرح‌های  تربت جام با ۲۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال و سبزوار با ۲۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

صندوق کارآفرینی امید تنها نهاد مالی تخصصی با ابعاد کاملاً حمایتی در کشور است ‏که ‏در دو زمینه تأمین مالی خرد و حمایت از کسب و کار‌های خرد فعالیت می‌کند.

ماموریت صندوق کارآفرینی امید تجمیع سپرده‌های خرد مردم و تلفیق آن با اعتبارات دولت، شناسایی جوانان واجد شرایط، توانمندسازی آنان و کمک در ایجاد کسب و کار‌های خرد کم سرمایه با محوریت فعالیت‌های کارآفرینانه و نیاز‌های منطقه‌ای است.
 
انتهای پیام//م.پ
 

صندوق امید خراسان رضوی ۱۴۹ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.