سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکی از مولفه‌های کلیدی درخلق ارزش های واقعی نیروی انسانی است

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نیروی انسانی یکی ازمولفه‌های کلیدی درخلق ارزش واقعی برای سازمان است.

 به گزارش    خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هرمز نوروزی‌فرد معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: نیروی انسانی یکی از مولفه‌های کلیدی درخلق ارزش واقعی برای سازمان است توانمندسازی، مفهومی روانشناختی است که به‌عنوان فرایند انگیزشی درونی تعریف شده است و ابزاری سودمند برای ارتقاء کیفی کارکنان و افزایش اثربخشی سازمان تلقی می‌شود.

علیرضا فرهنگیان مدیر آموزش و پروش ناحیه‌۳ کرمانشاه نیز  بیان‌کرد: توانمندسازی به این معناست که کارکنان بتوانند به خوبی وظایفشان را درک کنند و به خودباوری برسند و هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی، آشنایی آموزش دهندگان با روش‌های نوین تدریس، هماهنگی بیشتر بین آموزش دهندگان وجامعه هدف بزرگسال وتسهیل درفرایند یاددهی و یادگیری است.

این مقام مسئول اظهار داشت: آموزش دهندگان با حضور در این کارگاه‌های آموزشی اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنند و با ایجاد تنوع در محیط آموزشی، فراگیران با شور و اشتیاق بیشتری درکلاس‌های سوادآموزی حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است کارگاه یک روزه با حضور ۸۰ نفر از آموزش دهندگان برگزارشد، مدرسین، روش‌های نوین تدریس و آموزش بزرگسالان را درچند مرحله برای آموزش دهندگان تشریح کردند.

 

انتهای  پیام/ز

 

روش‌های نوین تدریس و آموزش بزرگسالان در کلاس های سواد اموزی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.