سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

مقاومت را باید از شهدا یاد گرفت

خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: مقاومت رکن اصلی غلبه بر دشمن است که آن را باید از شهدا یاد بگیریم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۸ تیر ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع وطن سروان قربانعلی امیدی اظهار داشت: این شهید به زندگی دنیوی پشت پا زد تا از وطن حراست کند و امروزه همه ما، از مسئولان گرفته تا مردم باید در محضر این شهیدان بزرگوار حاضر شویم تا پیام شهید را که مقاومت است به خوبی بیاموزیم.

وی افزود: دل نسپردن به زندگی ذلت بار درس دیگری است که باید از این شهیدان یاد بگیریم.

نکونام گفت: مقاومت رکن اصلی غلبه بر دشمن و ناامید کردن آنهاست که شهیدان به خوبی آن را به نمایش گذاشتند.

وی اضافه کرد: امروزه در عرصه برجام هر چند دشمن مستکبرانه برخورد می‌کند، اما آنکه فرسوده شده دشمن است و انقلاب با رونق تولید و نشاط کاری تلاش می‌کند تا اقتدار خود را بیش از پیش در اوج معنی کند.

نکونام ادامه داد: دشمن از سپاه، ارتش و مدافعان وطن می‌ترسد و ما با هوشیاری رهبر تلاش می‌کنیم تا در عرصه‌های مختلف در راستای توسعه کشور گام بر داریم.

نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن تلاش می‌کند تا بین ما تفرقه بیندازد، اما هر چه می‌گذرد همدلی، همراهی و پیوستگی بیشتر می‌شود و مقاومت ما با قدرت جلو می‌رود و دشمن روز به روز ناکام‌تر می‌شود.

وی با اشاره به فریضه امر به معروف و نهی از منکر موضوع افزود: این فریضه الهی از مسائل مهم است که در قرآن بار‌ها آمده و موضوع مهمی که عامل پیوند اجتماعی در جامعه است.

انتهای پیام/ف

مقاومت رکن اصلی نا امیدی و غلبه بر دشمن است

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.