سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحیه انقلابی راه حل پیشرفت کشور/همه جریانات انقلابی در کشور حمایت شوند

امام جمع بافق گفت: پاسخ به تروریست‌ها توسط سپاه بجا و مقتدرانه بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه بافق به تشریح دیدار ائمه جمعه کشور با مقام معظم رهبری و مسئولان کشور پرداخت و اظهار کرد: تقوی الهی و پرهیز از القاء نا امیدی در جامعه نیاز ضروری کشور است.

امام جمعه بافق تصریح کرد: راه حل پیشرفت کشور در اوضاع کنونی روحیه انقلابی و جهادی است.

وی همچنین به تبیین برخی از وظایف ائمه جمعه پرداخت و افزود: امامان جمعه باید روح امید و وحدت را به مردم تزریق کنند تا در این شرایط جنگ نرم و اقتصادی شاهد خلاقیت و نوآوری در جامعه باشیم.

سلیمانی گفت: از همه جریان‌های فعال انقلابی در کشور باید حمایت شود و ائمه جمعه روی خوش به همه‌ی افکار انقلابی نشان خواهند داد.

امام جمعه بافق خاطر نشان کرد: رشد انقلاب، ماندگاری و تداوم شکوه و عظمت آن و تاثیرگذاری در منطقه زمانی عملی می‌شود که با روحیه انقلابی و دید مثبت به مسائل روز نگاه شود.

سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات مقتدرانه سپاه در شمال غرب در پاسخ به تروریست‌ها گفت: این اقدام اقتدار نظامی نیرو‌های مسلح را به رخ جهانیان کشاند.

وی افزود: اگر توطئه‌های استکبار جهانی و همدستانش تا کنون نتوانسته راه به جایی ببرد به خاطر ترس از قدرت نظامی و دفاعی کشور است.

امام جمعه بافق بیان داشت: به برکت رهبری و اعتقاد و بصیرت مردم روی پای خودایستاده ایم و هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر این اقتدار عرض اندام کند.

سلمیانی همچنین با تبریک میلاد حضرت امام رضا (ع) به تشریح سیره زندگانی آن حضرت پرداخت و توجه به تعالیم اسلامی برای تربیت فرزندان از سوی خانواده‌ها را ضروری عنوان کرد.

وی گفت: توجه به حقوق و اموال مردم، دوری از لقمه حرام از فرهنگ اصلی رضوی است که با رعایت آن اصالت خانوادگی هر فردی را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.