سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرما و شرجی افزایش می‌یابد

هواشناسی استان بوشهر از افزایش رطوبت هوا با توجه به وزش باد جنوبی خبر داده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌ها نشان می‌دهد از امروز تا اواسط هفته آینده شاهد آرامش نسبی جو و دریا در استان خواهیم بود.

زهرا راستگو افزود: با توجه به وزش جریانات بسیار ملایم باد جنوبی در ۲۴ ساعت آینده، رطوبت هوا (شرجی) افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: علاوه بر این، انتظار است دمای هوا در روز‌های آینده به طور نسبی افزایش یابد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: بر این اساس، آسمان استان تا فردا صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و گاهی افزایش ابر پیش بینی می‌شود که در برخی نقاط به ویژه مناطق جنوبی استان همراه با افزایش ابر و احتمال وقوع ناپایداری موقت جوی است.

راستگو جهت وزش باد را متغیر، اما بیشتر جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۲ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و افزود: ارتفاع موج دریا نیز ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و دور از سواحل در قسمت‌های شمالی خلیج فارس گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی همچنین بیان کرد: پیش بینی می‌شود  تا فردا، بیشترین دما با ۴۳ درجه در برازجان و خورموج ثبت شود و کمترین دما با ۲۸ درجه در بوشهر به ثبت برسد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی بوشهر گفت: بیشینه دما در دیگر نقاط استان بین ۳۶ تا ۴۲ و کمینه دما بین ۲۹ تا ۳۱ درجه پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ک

پیش بینی وضع جوی و دریایی استان بوشهر

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.