سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در همدان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی همزمان با سراسر کشور روز اربعین در میدان امام خمینی (ره) استان همدان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران همدان گفت:  حماسه اربعین حسینی (ع) نماد اقتدار و اتحاد مسلمانان است و مسلمانان با شرکت پرشور و شعور در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی با نشان دادن ارادت به ائمه اطهار (ع)، عزت و اقتدار مسلمانان را به‌نمایش می‌گذارند.

او افزود: اما در این میان هستند کسانی که به هر دلیلی از شرکت کردن در این اجتماع بزرگ  جا مانده اند، به همین دلیل پیاده‌روی عظیم جاماندگان اربعین حسینی در میدان امام خمینی (ره) استان همدان برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: جا ماندگان اربعین حسینی روز اربعین ساعت ۹ صبح در میدان امام خمینی (ره) همدان تجمع می‌کنند و پس از قرائت زیارت اربعین، مداحی و سینه زنی پیاده رویی به سمت امامزاده عبدا... همدان انجام می‌شود و نماز ظهر و عصر اقامه می‌شود.

حجت الاسلام محمد هادی نظیری با بیان اینکه  فلسفه پیاده روی اربعین ایجاد یاس و ناامیدی در دشمنان است، اظهار داشت: در پیاده رویی اربعین با حضور میلیونی مسلمانان دشمنان دچار ترس و ناامیدی می‌شوند.

او افزود: حوزه رسانه یکی از ظرفیت‌های عمیق و اثر گذار برای مقابله با جبهه استکبار و پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس اسلامی است.

انتهای پیام/ا

اجتماع بزرگ جاماندگان اربعین حسینی در همدان برگزار می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.