سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی مطرح کرد؛

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران خط مقدم جبهه/ وزارت صمت پیگیر اجرای قانون سوخت کم سولفور

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران درشرایط کنونی وظیفه سنگینی بر عهده دارد و در خط مقدم جبهه است.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  رضا رحمانی وزیر صمت در نخستین نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید با تاکید بر اینکه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی وظیفه سنگینی بر عهده دارد، تصریح کرد: این مجموعه در خط مقدم جبهه است و باید به زحمات تمام دست اندرکاران آن خدا قوت گفت.

وی با بیان اینکه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نخستین نمونه در نوع خود در خاورمیانه است به رتبه سیزدهم آن در جهان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با مدیریت سعیدی این مجموعه در وضعیت مطلوب قرار دارد.

وزیر صمت همکاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را در سفارش ساخت انواع شناور به صنایع داخلی را ستود و افزود: امیدواریم این همکاری‌ها در بخش تعمیرات نیز به همین صورت توسعه یابد.


بیشتر بخوانید: حرکت چرخ‌های صنعت و اقتصاد در گرو رفع نیاز تولیدکنندگان


رحمانی در رابطه با مسئله اجرای قانون سوخت کم سولفور در سال ۲۰۲۰ نیز ضمن تاکید بر اینکه وزارت صمت پیگیر تولید این نوع سوخت در کشور است، ابراز کرد: با اقداماتی که وزارت نفت در این زمینه صورت داده است انشاالله تا پیش از آغاز سال ۲۰۲۰ سوخت کم سولفور در داخل تولید و به دست ناوگان کشتیرانی کشور خواهد رسید.

انتهای پیام/

پیش از آغاز سال ۲۰۲۰ سوخت کم سولفور در داخل تولید  خواهد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.