سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوش‌رقصی آرژانتین برای آمریکا؛

آرژانتین، حزب‌الله لبنان را سازمان تروریستی اعلام کرد

دولت آرژانتین همزمان با سفر وزیر خارجه آمریکا به این کشور، حزب‌الله لبنان را سازمانی تروریستی اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دولت آرژانتین که روابط نزدیکی با آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد همزمان با سفر مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا به بوینس آیرس، حزب‌الله لبنان را سازمانی تروریستی اعلام و دارایی‌های احتمالی این گروه را مسدود کرده است.

پیش از این اعلام شده بود دولت آرژانتین قصد دارد با ادعای دست‌داشتن حزب‌الله در انفجار سفارت رژیم صهیونیستی و مرکز جامعه یهودیان (آمیا) در سال ۱۹۹۴، این جنبش را  از دیدگاه خود به عنوان «گروه تروریستی» معرفی کند.

پیش از این بار‌ها مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی بدون هیچ گونه سندی ایران و حزب‌الله را متهم به مشارکت در این حادثه کرده بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۰۰:۰۸ ۲۸ تير ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد : آرژانتین، حزب‌الله لبنان را سازمان تروریستی اعلام کرد!!! آخه یکی نیست برای این نادان حزب الله رو ترجمه کنه یعنی چی آخه بی دین وآیینهای لامذهب حزب الله یعنی گروهی از مومنین و صالحین که متحد شده اند برای اطاعت و اجرای دستورات خداوند جل جلاله بر علیه دشمنان انسانیت بشریت بر علیه دشمنان نیکیها و خوبیها بر علیه دشمنان روشناییهای نورانیت الهی که همان ابلیس ملعون و لشکریان شیاطین ملعون جن و انسش در سر تا سر جهان هستند