سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مدینه منوره:

خدمات رسانی مراکز درمانی هلال احمر به بیش از ۴۵۰۰ زائر در مدینه منوره

روستا درباره خدمات رسانی مراکز درمانی هلال احمر به زائران حج تمتع امسال در مدینه منوره توضیحاتی داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الله روستا رئیس ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به خدمات رسانی مراکز درمانی هلال احمر به زائران ایرانی حج تمتع امسال در مدینه منوره گفت: درمانگاه هلال احمر مستقر در هتل راما در شهر مدینه با ۱۷ نفر کادر درمانی و خدماتی به عنوان درمانگاه اصلی مجموعه به صورت ۲۴ ساعته به زائران خدمات ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه علاوه بر این درمانگاه، دو درمانگاه و یک مطب دیگر نیز در مدینه به زائران ایرانی خدمات درمانی ارائه می‌کنند، افزود: تاکنون بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ زائر با مراجعه به درمانگاه‌های جمعیت هلال احمر از خدمات درمانی بهره‌مند شدند.

روستا درباره انتقال بیماران و زائران نیازمند خدمات تخصصی پزشکی به بیمارستان‌های سعودی، تصریح کرد: تاکنون ۳۶ بیمار به بیمارستان‌های سعودی منتقل و پس از انجام امور درمانی ترخیص شدند.

وی با بیان اینکه برای سهولت در این موضوع سه دستگاه آمبولانس از سوی مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در نظر گرفته شده است، افزود: تاکنون تعامل بیمارستان‌های سعودی برای پذیرش بیماران و زائران ایرانی مطلوب بوده است.

رئیس ستاد مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در مدینه منوره با اشاره به انجام فعالیت‌های پزشکی و درمانی بدون نسخه فیزیکی گفت: پرونده‌های الکترونیکی سلامت زائران که در ایران تعبیه شده بود، کمک شایانی در این زمینه می‌کند و این روش پویش و پایش اطلاعات پزشکی برای مطالعات، پژوهش‌ها و تحقیقات پس از این سفر معنوی بسیار کارآمد است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج و زیارت ، حج 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.