سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رنجبری: ماندنم در گل گهر انتخاب خوبی بود/ تفکرات ویلموتس به فوتبال ما کمک می‌کند

بازیکن تیم گل گهر گفت: با توجه به پیشنهادات خوبی که به دستم رسید، ماندنم در سیرجان انتخاب خوبی به حساب می‌آید.

پیمان رنجبری بازیکن تیم گل گهر سیرجان که به تازگی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شده بود در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد وضعیت این اردو بیان کرد: اردوی کوتاه مدت و خوبی برگزار شد که بیشتر هدف از تشکیل آن شناخت بازیکنان با اعضای کادر فنی تیم ملی و بالعکس بود.

وی افزود: جلسات تمرینی کوتاه مدتی در این اردو انجام شد و در کنار آن یک مصاف درون اردویی با تیم ملی فوتبال امید برگزار کردیم.

تفکرات ویلموتس به فوتبال ما کمک می‌کند

رنجبری در مورد تفکرات مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد: ویلموتس تفکرات و شخصیت خوب و بالایی دارد و می‌تواند به رشد فوتبال ما کمک کند. سرمربی تیم ملی بازی‌های لیگ‌های مختلف را رصد می‌کند و در آسان سازی کار بازیکنان لیگ برتر نقش بالایی ایفا می‌کند.

مصدومیتم در جریان بازی با تیم ملی امید جدی نبود

وی همچنین در ارتباط با مصدومیتی که در جریان بازی با تیم ملی امید دچارش شد گفت: مصدومیتم جدی نیست و با انجام فیزیوتراپی زیر نظر پزشک تیم ملی، تا چند روز آینده به بازی‌های دوستانه خواهم رسید.

ماندنم در گل گهر انتخاب خوبی بود

رنجبری در مورد حضورش در تیم گل گهر سیرجان برای فصل نوزدهم لیگ برتر اظهار کرد: من پیشنهاداتی از تیم‌های مطرح پایتخت دریافت کردم، اما احساس کردم اگر در گل گهر بمانم و به تجربیاتم بیافزایم بهترین انتخاب برای من خواهد بود.

می‌خواهم با گلزنی هایم به تیمم کمک کنم

او گفت: اگر یک بازیکن فصل خوبی را به پشت سر بگذارد و حتی اگر خارج از لیگ برتر و در سطح‌های پایین‌تر توپ بزند مطمئنا موفق خواهد شد. من تمام تلاشم را می‌کنم ابتدا برای گل گهر مثمر ثمر واقع شوم.

وینکو بگوویچ دیسیپلین خاصی دارد

رنجبری در ارتباط با کار کردن با مربی کارکشته ای، چون وینکو بگوویچ در تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد: من تنها یک سال در لیگ آزادگان با وینکو تجربه همکاری داشتم. کار کردن با وینکو سخت است و دیسیپلین خاصی دارد. او در کار خود بسیار جدی است و بازیکن هر لحظه باید از نظر بدنی در آمادگی کامل به سر ببرد؛ بنابراین در این مورد وی بیشتر بازیکنان جوان را نسبت به باتجربه‌ها ترجیح می‌دهد. وینکو اگر ابزار مورد نظر را داشته باشد قطعا موفق خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

مهاجم سابق پرسپولیس از گل گهر جدا شد

مسئول صدور مجوز حرفه‌ای لیگ فوتبال: جان انسان‌ها مهمتر از فشردگی مسابقات است/ ورزشگاه آزادی از دیگر شهر‌ها جلوتر است/ ۲ ورزشگاه قابلیت برگزاری بازی ندارند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.