سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۴۳ پروژه ملی نیمه تمام در همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۳ پروژه ملی وجود دارد که نیازمند فعال سازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۴۳ پروژه ملی وجود دارد که نیازمند فعال سازی است.

وی ادامه داد:به منظور ایجاد رونق در بخش کشاورزی و صنعت باید ستادی برای این موضوع تشکیل و رصد هفتگی انجام شود ادامه داد: باید آب، برق و گاز تمام مناطق اقتصادی را ساماندهی کرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه به منطقه ویژه گردشگری اشاره کرد و با بیان اینکه این منطقه یک طرح کامل گردشگری است و باید تمام سرمایه گذاری را به این مناطق هدایت کنیم افزود: ۱۵ سال از طرح منطقه ویژه امامزاده محسن (ع) گذشته، اما اتفاق خاصی رخ نداده است. 

حاجی بابایی با بیان اینکه  میراث فرهنگی و اداره اوقاف باید بقعه متبرکه شاهزاده حسین (ع) را به عنوان منطقه گردشگری مذهبی در نظر بگیرند تصریح کرد: می‌خواهیم استان همدان جزو پنج استان مذهبی کشور باشد چراکه این ظرفیت در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه  در پایان به پروژه‌های علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی ساخت بیمارستان یک‌هزار تختخوابی را زودتر آغاز کند و بیمارستان اکباتان را به نتیجه برساند.

انتهای پیام/ب

۴۳ پروژه ملی در همدان وجود دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.