سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار فارس:

همبستگی و انسجام می‌تواند امنیت پایدار برای ما به ارمغان آورد/وجود امنیت، موجب توسعه می‌شود


استاندار فارس گفت: همبستگی و انسجام می‌تواند امنیت پایدار برای ما به ارمغان آورد پس نیازمند این هستیم که بستر‌های لازم برای تحقق امنیت پایدار در جامعه را فراهم کنیم.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رحیمی استاندار فارس در مراسم گرامیداشت ۵۴ شهید یگان ویژه استان فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا انگیزه بخش و هدایت کننده کسانی است که در عرصه‌های مختلف مسئولیت‌های مدیریتی و اجتماعی را به عهده دارند و چراغی پرنور در جهت حق، حقیقت و سازندگی است.

وی ادامه داد: ماموران نیروی انتظامی در دوران مختلف رشادت‌های خود را به نمایش گذاشته و تلاش کرده اند تا سربازانی آماده برای استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

استاندار فارس با بیان اینکه شاخصه اصلی نیروی انتظامی دین باوری و ولایت پذیری است، تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران جایگاهی دارد به برکت این شهدا، حمایت مردم و جانفشانی نیروی انتظامی محقق شده است.

رحیمی گفت: اگر آرامشی در جامعه استقرار دارد نتیجه اهداف خالصانه نیرو‌های نظامی و انتظامی و امنیتی است.

وی ادامه داد: همبستگی و انسجام می‌تواند امنیت پایدار برای ما به ارمغان آورد پس نیازمند این هستیم که بستر‌های لازم برای تحقق امنیت پایدار در جامعه را فراهم کنیم.

استادار فارس اضافه کرد: کشور به این درک رسیده که اگر امنیت وجود داشته باشد توسعه هم در کنار آن رقم می‌خورد و اگر در مقابل فشار‌ها و تحریم‌ها می‌توانیم مقاومت کنیم به این دلیل است که پشتوانه خود را خداوند قلمداد می‌کنیم.

رحیمی با بیان اینکه نیروی انتظامی در زمینه توسعه همه جانبه کشور تاثیرگذار است و شهدای زیادی را تقدیم جمهوری اسلامی کرده است، تصریح کرد: اگر فشار‌های تحریم را تحمل کنیم به مرور می‌توانیم در جامعه تولید و سرمایه گذاری داشته باشیم و از این گردنه سخت عبور کنیم همچنان که در ۴۰ سال گذشته این تجربه را داشته ایم.

انتهای پیام/ب

صحبت های استاندار فارس در مراسم گرامیداشت ۵۴ شهید یگان ویژه استان

برچسب ها: استانداری ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.