سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

پلیس راهور: پیش بینی ترافیک سنگین را در اطراف نمایشگاه الکامپ داریم

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب به تشریح وضعیت ترافیکی محدوده نمایشگاه الکامپ پرداخت.

سرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت ترافیکی محدوده نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: با توجه به استقبال زیاد از نمایشگاه الکامپ، پیش بینی می‌شود که وضعیت ترافیکی این محدوده در روز‌های آینده سنگین باشد.

وی افزود: وضعیت ترافیکی محدوده نمایشگاه الکامپ بر ترافیک بزرگراه‌های چمران و مدرس، خیابان ولیعصر(عج)، یمن و محور‌های جانبی آن تأثیر می‌گذارد و بار ترافیکی این مسیرها را سنگین می‌کند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب به منظور جلوگیری از ترافیک سنگین در اطراف نمایشگاه الکامپ به شهروندان توصیه کرد: علاقه مندان برای بازدید از نمایشگاه الکامپ در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

سرهنگ رازقی گفت: افرادی هم که برای بازدید از نمایشگاه الکامپ از خودروی شخصی استفاده می‌کنند، با پلیس راهور همکاری داشته باشند و خودرو‌های خود را در پارکینگ‌ها پارک کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فاتب با اشاره به وضعیت ترافیکی اطراف نمایشگاه الکامپ افزود: با توجه به وضعیت ترافیکی پیش بینی شده شهروندان سفر‌های خود را مدیریت کنند، چراکه ترافیک این محدوده در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه نیز اثرگذار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، پلیس راهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.