سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح (مهربانی در مهر) در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور

اجرای طرح «مهربانی در مهر» به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در آستانه آغاز سال تحصیلی به منظور تهیه نوشت افزار اسلامی- ایرانی و کتاب‌های کمک درسی برای کودکان و دانش آموزان استان‌های سیل زده، اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد علی محمد جهانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان شمالی گفت: این طرح در راستای اولویت‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای امداد فرهنگی و تأمین نیاز‌های روانی کودکان و نوجوانان در مناطق سیل‌زده از ۲۰ تیر لغایت ۳۰ مردادماه برگزار می‌شود.

جهانی افزود: در زمان اجرای این طرح ، کتابخانه‌های عمومی استان خراسان شمالی هم راستا با سایر استان‌ها بعنوان پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه کودکان و دانش آموزان سیل زده خراسان شمالی اولویت دریافت این کمک‌ها را دارند، تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته اقلام جمع‌آوری شده پس از ساماندهی و تفکیک، تا تاریخ ۱۰ شهریور به انبار اداره کل منابع ارسال می‌گردد تا پس از ارزیابی‌های لازم به استان‌های سیل زده ارسال شود و در اختیار کودکان و دانش‌آموزان این مناطق قرار گیرد.

در ماه مبارک رمضان نیز طرحی با عنوان «بهار مهربانی در بهار قرآن» که به توزیع عادلانه اقلام جمع‌آوری شده در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت ماه مبارک رمضان اختصاص داشت، اجرا شد.

انتهای پیام/د

اجرای (طرح مهربانی در مهر )در خراسان شمالی همزمان با سراسر کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.