سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ چگونه خیابان ۵۵ متری جایگزین طرح ۵۸ متری می‌شود؟

با لغو پروژه ۵۸ متری، طرح کاملا جمع و سایه آن از روی املاک مردم رفع می‌شود و امکان ساخت و ساز نیز برای ساکنان و مالکان این طرح فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، شفیعی شهردار اراک گفت: طرح جامع شهر اراک در واقع یک طرح بالادستی برای شهرهاست که طرح تفصیلی، طرح‌های ترافیکی، اقتصادی و تمامی طرح‌های توسعه‌ای شهر از آن منشعب می‌شود و مسیر توسعه و دیگر موضوعات مربوط به کلانشهر را در بر می‌گیرد. طرح تفصیلی نیز در واقع تعیین کننده ضوابط شهرسازی، ضوابط توسعه شهر، ضوابط ساخت و ساز، کاربردها، کاربری‌ها، شبکه معابر و ... است که خوبشختانه تهیه و تدوین این طرح به شهرداری اراک سپرده شده و آمادگی داریم پس از ابلاغ طرح جامع، تهیه طرح تفصیلی را انجام دهیم.

شفیعی افزود: با لغو پروژه ۵۸ متری، طرح کاملا جمع و سایه آن از روی املاک مردم رفع می‌شود و امکان ساخت و ساز نیز برای ساکنان و مالکان این طرح فراهم خواهد شد، اما به هرحال پروژه ۵۸ عملکردی داشته است و باید عملکرد آن در جای دیگر شهر دیده شود. بر همین اساس با لغو پروژه ۵۸ متری در واقع باید پروژه یا محوری با فرمت و فرمول مناسب ترافیک شهر در نقطه‌ای دیگر اجرایی شود.

وی با بیان اینکه ایجاد یک خیابان ۵۵متری در طرح تفصیلی اراک وجود دارد که در مسیر ریل راه آهن است به شکلی که این مسیر از کمربندی شمالی آغاز و به سمت پل شهید بختیاری هدایت می‌شود، گفت: پس از تخریب پل شهر صنعتی از این مسیر عبور کرده و به پل علم الهدی و میدان راه آهن ختم می‌شود و می‌تواند عملکرد خوب ترافیکی داشته باشد و محلات و مناطق شهر اراک را در قسمت جنوب شهر پوشش دهد.

شهردار اراک ادامه داد: پروژه دیگر با افتتاح پل ورزش قابل اجراست، به طوری که ترافیک ورودی به شهر از میدان صنعت به بلوار پل شهید آنجفی و پل شهید بختیاری به پل ورزش هدایت می‌شود و پس از عبور از پل شهید صیدی که کار اجرایی و عمرانی آن آغاز شده به جاده فراهان می‌رسد. البته باید یک زیرگذر در آنجا تعبیه شود و این بزرگراه با عبور از مسیر خط لوله و مقابل آرامستان اراک به کمربندی کربلا متصل می‌شود.

شفیعی شهردار اراک نهایت سرمایه لازم برای طرح ۵۵ متری کنار ریل راه‌آهن را ۱۰۰ میلیارد و برای پروژه دوم شاید ۵۰ میلیارد تومان برآورد می‌کند. البته باید تقاطع غیرهم سطحی در جاده فراهان احداث شود که شاید رقم را بالا ببرد.

انتهای پیام / م

طرح های جدید شهرداری برای حل مشکل ترافیک کلانشهر اراک

برچسب ها: شهرداری ، اراک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۷۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
یکی از دلایل آلودگی هوای اراک ، همین ترافیک خیابان هاست
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
بلاتکلیف مانده خیابان ۵۸ متری، یکی از دلایل نارضایتی مردم اراک است .
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
بلاتکلیف مانده خیابان ۵۸ متری، یکی از دلایل نارضایتی مردم اراک است .
ناشناس
۰۹:۳۲ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
مدیران نالایق و ناکارآمد و پیر و بازنشسته جایگزین مدیران جوان شدند
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۶ مهر ۱۴۰۱
یکی از دلایل آلودگی هوای اراک ، همین ترافیک خیابان هاست
ناشناس
۱۵:۵۴ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
امام جمعه اراک هیچ تلاشی برای تکمیل طرح های عمرانی ناتمام نمیکند .
ناشناس
۰۸:۵۸ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
هیچ امیدی به رفع مشکلات ترافیکی شهر اراک وجود ندارد
ناشناس
۱۵:۵۶ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
شرکت کیسون میتواند اتوبان ۵۸ متری اراک را احداث کند
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
دادستان اراک باید شهرداران قبلی و فعلی اراک را محاکمه کند که چرا ساخت یک خیابان ۵۸ متری بعد ۱۸ سال هنوز بلاتکلیف مانده
ناشناس
۰۰:۴۵ ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
ساخت تقاطع غیرهم سطح سنجان بعد ۵ سال همچنان بلاتکلیف باقی مانده است .
ناشناس
۱۷:۰۶ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
پل خیبر خیابان محسنی اراک باید جمع آوری شود و به جای آن زیرگذر و روگذر ساخته شود
ناشناس
۰۱:۱۸ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
خیابان عضد اراک باید تعریض شود
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
باید افراد نخبه و خوش فکر جذب شورای شهر اراک شوند
ناشناس
۲۲:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۴۰۱
احداث پل سراسری بر روی خیابان امام خمینی اراک
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
با فروش اوراق مشارکت شهرداری‌ها می‌توان این اتوبان را تکمیل کرد
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
ساخت تقاطع غیرهم سطح در چهارراه دکتر حسابی اراک ضروری است .
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
اتوبان بین شهرک ولیعصر و کمربندی اراک احداث شود.
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
آیا ۱۷ سال زمان برای تکمیل طرح های ناتمام شهری، کافی نیست ?
ناشناس
۱۷:۱۲ ۲۶ شهريور ۱۴۰۱
وقتی هزاران جوان نخبه و متخصص در انتخابات شورای شهر اراک رد صلاحیت میشوند ، نتیجه میشود ورود افراد بی لیاقت و بیسواد به شورای شهر اراک
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
مدیران بازنشسته و پیر و از کارافتاده شهرداري از خلاقیت لازم برای ایجاد تحول شهری برخوردار نیستند .
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
بافت مرکزی شهر اراک از شدت ترافیک قفل شده
ناشناس
۱۴:۵۰ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
به جای حل مشکل ، نباید صورت مساله را حل کرد
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۱ مرداد ۱۴۰۱
باید خیابان ۱۷ متری ملک با ساخت زیر گذر و روگذر به کوچه انقلاب در خیایان ملک متصل شود
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
کوچه رضوان در خیابان ملک ( شهید رجایی) با ساخت تقاطع غیر هم سطح ( زیرگذر و روگذر) به کوچه توحید در خیابان ملک و سپس خیابان شیرودی و میدان ولیعصر متصل شود .
ناشناس
۱۰:۵۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
باید خانه های در محدوده طرح برای ساخت عمودی خانه و عقب نشینی مجاب شوند.
ناشناس
۱۱:۳۸ ۱۹ تير ۱۴۰۱
هیچ جایگزینی برای خیابان ۵۸ متری وجود ندارد ، جز احداث پل طبقاتی خیابان امام خمینی اراک
ناشناس
۱۷:۵۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
خیلی کارها می‌توان انجام داد تا خیابان ۵۸ متری احداث شود مثلا احداث تقاطع غیر هم سطح ( احداث زیرگذر بین کوچه حکمت در خیابان ملک و خیابان جمال الدین اسدآبادی در خیابان ملک )
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۶ تير ۱۴۰۱
ساخت زیرگذر بین خیابان محسنی و میدان باغ ملی راهگشاست
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
با انتشار و فروش اوراق مشارکت شهرداریها میتوان این اتوبان را تکمیل کرد
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
اعطای مشوق های مالی و اعتباری برای نوسازی بافت های فرسوده اراک
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
ساخت تونل بین شهری از میدان ولی عصر تا میدان شریعتی اراک هم مفید است
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیابان های باریک اراک گنجایش این حجم زیاد از خودرو را ندارند .
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیابان ارشاد ( حاجی باشی ) اراک باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۲۳:۴۰ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ساخت پل ۲ طبقه روی خیابان امام خمینی ضروری است.
ناشناس
۱۹:۰۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
طرح تردد زوج و فرد خودروها از ابتدای خیابان امام تا میدان باغ ملی اراک اجرا شود
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
باید تراکم خودروها در بافت مرکزی اراک کاهش یابد
ناشناس
۰۹:۵۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
با ساخت زیرگذر بین خیابان جنت و خیابان فجر و خیابان شریعتی اراک میتوان ترافیک را کم کرد
ناشناس
۰۱:۵۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
ایجاد زیرگذر ( تقاطع غیرهم سطح ) بین کوچه فجر و خیابان شریعتی اراک
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
با ساخت تقاطع غیر هم سطح ( زیرگذر ) بین خیابان عضد و خیابان عباس آباد ( شهید بهشتی) اراک میتون ترافیک را کاهش داد
ناشناس
۱۴:۰۷ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
ایجاد قطار هوایی بین میدان شریعتی و میدان ولیعصر اراک ، راهگشاست
ناشناس
۰۱:۵۷ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
ساخت زیرگذر بین شهرصنعتی اراک و فاز ۱ هپکو
ناشناس
۱۷:۱۸ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
اعطای تراکم تشویقی به مالکان آپارتمان های واقع در خیابان حکمت ، جنت ، فجر ، عضد ، .... جهت عقب نشینی
ناشناس
۱۴:۰۹ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
ساخت زیرگذر و تقاطع غیرهم سطح بین خیابان جنت و خیابان امام خمینی
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
باید بخش مرکزی اراک با لودر و TBM و پیکور شکافته شود
ناشناس
۰۷:۵۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
ساخت زیرگذر ( تقاطع غیرهم سطح ) بین کوچه انقلاب و خیابان هفده متری ملک برای کاهش ترافیک ضروری است .
ناشناس
۰۹:۲۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
به جای پاک کردن صورت مساله به فکر حل مساله و ساخت اتوبان ۵۸ متری باشید
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
یک طرح به درد نخور در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور به تصویب رسیده تحت عنوان خیابان ۲۴ متری که هیچ تاثیری در کاهش ترافیک ندارد
ناشناس
۰۱:۵۷ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
مدیران رانت خوار و بی انگیزه ، آفت مدیریت شهری هستند .
ناشناس
۲۱:۴۷ ۱۲ فروردين ۱۴۰۱
تنها راهکار کاهش ترافیک اراک ، ساخت اتوبان ۵۸ متری است
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
معاون عمرانی استانداری مرکزی به مفت خوری و پارتی بازی به نفع دوستان و آشنایان خود عادت کرده و باید برکنار شود
ناشناس
۰۱:۵۹ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
خیابان ارشاد ( حاجی باشی ) اراک باید تعریض و عقب نشینی شود.
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
این مصداق بی برنامگی در دولت است که ساخت یک اتوبان شهری ۱۶ سال بلاتکلیف بماند .
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
به ساکنان در محدوده طرح ۵۸ متری ، مجوز ساخت و ساز بدهید
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
وزارت راه و شهرسازی و کمیسیون زیربنایی دولت باید پیگیر ساخت این اتوبان ۵۸ متری در اراک باشند
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
واگذاری پروژه های عمرانی شهرداریها بدون مناقصه به قرارگاه خاتم سپاه ممنوع شود
ناشناس
۱۴:۵۵ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه ها در رشته های عمران و معماری بدون انتخابات به عضویت شورای شهر در بیایند .
ناشناس
۱۱:۲۰ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
ورود افراد بیسواد و غیرمتخصص و ناآشنا به عمران و مدیریت شهری در انتخابات شورای شهر ممنوع شود .
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
احداث مترو ، قطار شهری اراک در رفع مشکل ترافیک موثر است
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
مدیران شهری اراک ، مساله ترافیک بخش مرکزی شهر اراک را رها کردند و به حاشیه شهر پرداختند .
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
آقای نوازنی مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی باید عزل شوند و یک مهندس با تجربه و خلاق و جسور جایگزین ایشان شود
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
پل خیبر خیابان محسنی یک طرح غیرعلمی و غیرکاشناسی شده بود که صرفا برای پرکردن جیب پیمانکار ، طراحی شد و هیچ تاثیری در کاهش بار ترافیک نداشت
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
به جای ساختن زیر گذر در بهشت زهرا ، باید زیر گذر بین میدان ولی عصر و خیابان ملک اراک بسازید
ناشناس
۰۸:۰۸ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
خیابان حکمت و خیابان جمال الدین اسدآبادی با احداث زیرگذر به هم متصل شوند
ناشناس
۱۳:۵۱ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
پل خیبر خیابان محسنی اراک باید جمع شود و به جای آن ، زیرگذر ساخته شود بین خیابان محسنی و میدان باغ ملی
ناشناس
۱۱:۵۸ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
لطفا هرچه سریع تر تقاطع غیرهم سطح میدان امام خمینی اراک ( سه راهی خمین ) را به سرانجام برسانید.
ناشناس
۱۳:۵۴ ۰۵ اسفند ۱۴۰۰
تعریض و عقب نشینی کوچه توحید در خیابان ملک انجام شود
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
با ساخت قطار هوایی ( تراموا ) میتوان ترافیک بافت مرکزی شهر اراک را کم کرد
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
وزیر کشور باید اوراق مشارکت برای شهرداریها بفروشد
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
با اعطای تراکم تشویقی به ساکنان در طرح ۵۸ متری برای عقب نشینی و تعریض خیابان
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۸ دی ۱۴۰۰
تعریض و عقب نشینی خیابان جمال الدین اسدآبادی اراک واقع در خیابان شهید رجایی
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۴ دی ۱۴۰۰
با ساخت زیرگذر و پل بین کوچه های توحید و رضوان در خیابان ملک اراک
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۸ دی ۱۴۰۰
ساخت تقاطع غیرهم سطح بین میدان ولیعصر و خیابان ملک و میدان شریعتی اراک
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۸ دی ۱۴۰۰
با ساخت زیرگذر و پل بین کوچه های واثق و رضوان در خیابان ملک اراک
ناشناس
۰۸:۱۰ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
متاسفانه هیچ گونه طرح تفضیلی یا طرح جامع شهری برای اراک وجود ندارد
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
با تعریض و عقب نشینی خیابان جمال الدین اسد آبادی ( ۱۲ متری ملک )
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۸ دی ۱۴۰۰
۴ بانده کردن این خیابان برای رفع مشکل ترافیک
ناشناس
۱۴:۵۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۰
وزیر راه و شهرسازی ، به همراه وزیر کشور باید پاسخگو باشد
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
چرا ساخت یک خیابان باید ۲۰ سال بلاتکلیف بماند .؟؟
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
چون دولت ، بودجه ندارد
ناشناس
۱۹:۳۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
وزارت کشور ، وزارت راه و شهرسازی هیچ طرح و برنامه ای برای رفع ترافیک مرکز شهر اراک ندارند .
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی هیچ طرح و برنامه ای برای رفع ترافیک خیابان های شهر اراک ندارند .
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
طرح تفضیلی و طرح جامع شهری اراک در چه مرحله ایست ؟
ناشناس
۱۶:۴۹ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
ساخت اتوبان ۵۸ متری و عقب نشینی خیابانها به سازمان نظام مهندسی ساختمان سپرده شود
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
ساخت این اتوبان فرصت های شغلی زیادی برای مهندسان بیکار نظام مهندسی فراهم میکند
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۰
متاسفانه اغلب شهرداران کلانشهرها یا نظامی هستند یا بازنشسته پس هیچ تخصصی در مدیریت شهری ندارند به همین علت پروژه های ترافیکی شهر چندین سال به تعویق می افتد
ناشناس
۰۷:۲۶ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
این طرح به سرمایه گذار خارجی نیاز دارد .
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۴ دی ۱۴۰۰
با ساخت تونل زیرزمینی بین میدان ولیعصر و میدان شریعتی اراک
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
با فروش اوراق خزانه اسلامی ، منابع مالی این پروژه تامین میشود
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
خیابان های اراک متناسب با رشد خودرو ها ، توسعه نیافتند و تعریض نشدند و این عامل ترافیک شهر اراک است
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۷ مرداد ۱۴۰۰
با ساخت تونل زیر زمینی بین میدان ولی عصر و میدان شریعتی اراک میتوان این پل را به سرانجام رساند
ناشناس
۱۶:۵۲ ۰۹ مهر ۱۴۰۰
خوبه
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
ساخت زیرگذر بین کوچه مهدیه و خیابان جمال الدین اسد آبادی
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
با نوسازی بافت های فرسوده شهر اراک
ناشناس
۰۷:۲۷ ۲۱ شهريور ۱۴۰۰
تعریض و ۸ بانده کردن خیابان امام خمینی
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۱ مهر ۱۴۰۰
چرا ساخت یک اتوبان که نیاز شهر اراک است ۱۹ سال به تعویق افتاده ؟؟
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
با ساخت تقاطع غیرهم سطح در میدان باغ ملی اراک
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
استیضاح وزیر کشور به علت ناتوانی در اجرای پروژه های شهری
ناشناس
۲۳:۱۳ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
استیضاح استاندار
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
کوچه راستین در خیابان امام خمینی باید تعریض شود
ناشناس
۲۱:۲۳ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
جمع اوری پل خیبر خیابان محسنی = ساخت زیرگذر در میدان باغ ملی
ناشناس
۱۵:۳۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
خیابان حاجی باشی اراک باید تعریض و عقب نشینی شود
ناشناس
۱۵:۱۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
تعریض خیابان جمال الدین اسدآبادی
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
با تعریض خیابان جنت و کوچه انقلاب در خیابان ملک
ناشناس
۰۷:۰۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
با ساخت پل یا زیرگذز میتوان کوچه توحید را از خیابان شیرودی اراک به کوچه رضوان و سپس خیابان عضد متصل کرد
ناشناس
۱۴:۴۱ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
با تعریض و عقب نشینی کوچه اسلامی در خیابان ملک
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۲ دی ۱۳۹۹
دیوان عدالت اداری و دادستان اراک باید محاکمه شهرداران قبلی و فعلی اراک را آغاز کنند به علت ۱۷ سال بلاتکلیفی پروژه ۵۵ متری و مشکلات ساکنین این طرح
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۲ دی ۱۳۹۹
طرح عقب نشینی و تعریض خیابان امام خمینی و کوچه حکمت در خیابان شهید رجایی اراک اجرا شود .
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۱ دی ۱۳۹۹
تقاطع غیرهم سطح سنجان اراک را احداث کنید
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۱ دی ۱۳۹۹
ساخت اتوبان ۵۸ متری از میدان ولی عصر تا خیابان عضد اراک یک ضرورت است . باید زیرگذر و تونل احداث شود بین میدان ولی عصر تا میدان شریعتی اراک
ناشناس
۱۴:۵۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
بیشتر بودجه کشور ، بودجه جاری است و بودجه عمرانی دولت به صفر رسیده .
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
این طرح هیچ جایگزینی ندارد
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
حذف اضافه کاری کارمندان شهرداری
ناشناس
۰۸:۴۹ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
اغلب مدیران شهرداری ، با سهمیه و رانت بازی و رابطه بازی به استخدام این ارگان دولتی درآمدند و توانایی و شایستگی کار کردن ندارند .
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
چرا طرح تفضیلی و طرح جامع شهری اراک هنوز تصویب نشده ؟؟
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
حذف اضافه کاری کارمندان شهرداری
ناشناس
۰۹:۲۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
حذف اضافه کاری کارمندان شهرداری
ناشناس
۰۷:۵۴ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
حذف اضافه کاری کارمندان شهرداری
ناشناس
۰۶:۵۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
چند سال دیگه باید این طرح همنطوری ادامه پیدا کنه
ناشناس
۰۶:۵۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
میشه نشد نداره
ناشناس
۰۶:۵۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
حذف اضافه کاری کارمندان شهرداری
ناشناس
۰۶:۵۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
حذف اضافه کاری کارمندان شهرداری
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۹
جذب سرمایه گذار خارجی
ناشناس
۰۶:۴۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
فساد در شهرداری بیداد میکند
ناشناس
۰۶:۴۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۹
فساد در شهرداری بیداد میکند
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
حقوق های چند ده میلیونی که به پرسنل شهرداری میدهید را قطع کنید و صرف اتمام پروژه های عمرانی کنید .
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
خیابان های اراک تا الان ، تعریض و عقب نشینی نشدند
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
وقت و عمر و سرمایه مردم در این طرح ۵۵ متری برای دولت مهم نیست
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
خیابان امام خمینی ۲ طبقه شود ، جذب منابع مالی پروژه از نظام مهندسی ساختمان
ناشناس
۰۶:۴۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
با انتشار اوراق خزانه اسلامی در بورس ، ایجاد صندوق های سرمایه گذاری پروژه ، تعریض و ۸ بانده کردن خیابان امام خمینی
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
وقتی لیسانس اخراجی ماشین آلات کشاورزی عضو شورای شهر اراک میشود !!!
ناشناس
۲۱:۲۵ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
طرح جامع تقاطع غیرهم سطح سه راهی خمین اجرا شود
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
با ساخت تونل میتوان ۲ طرف شهر را به هم متصل کرد
ناشناس
۱۸:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
خیابان حاجی باشی باید تعریض بشه
ناشناس
۰۶:۴۶ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
طرح جامع میدان باغ ملی اراک اجرا شود .
ناشناس
۰۶:۴۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
اتصال خیابان جمال الدین اسدآبادی با زیرگذر به خیایان عضد
ناشناس
۰۶:۵۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
خیابان شهید بهشتی اراک و خیابان شهید رجایی اراک باید تعریض شوند