سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۳۶۰ برنامه فرهنگی اجتماعی همزمان با هفته بهزیستی در استان همدان

همزمان با هفته بهزیستی امسال در استان همدان ۳۶۰ برنامه فرهنگی، عمرانی و اجتماعی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید رضا الوند، مدیر کل بهزیستی استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: امسال ۵۳ طرح عمرانی بهزیستی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار امسال هفته بهزیستی بهزیستی، شفافیت، توانمند سازی و ارتقای سلامت اجتماعی است گفت: تا کنون مرکز توانبخشی سالمندان، چند مهد کودک، تولیدی پوشاک، مرکز حرفه آموزی معتادان، مرکز آموزش مبل و منبت، گلخانه ها، پایگاه‌های سلامت اجتماعی سلامت روان و ۳۸ واحد مسکونی برای خانواده‌های معلولان که ۲ عضو معلول دارند افتتاح شده اند.

الوند با اشاره به اهمیت ایجاد زیر ساخت‌ها برای بازگردان معتادان بهبود یافته به اجتماع اظهار داشت: برای این افراد یک مرکز تولیدی پوشاک در کبودرآهنگ را با ایجاد اشتغال برای ۲۲ نفر و سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال را فراهم کرده ایم.

مدیر کل بهزیستی استان همدان از ایجاد اشتغال پایدار برای ۲۰۰ نفر با افتتاح طرح‌های هفته بهزیستی در استان خبر داد.

وی از توزیع هزار بسته غذایی خیرین به خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی استان خبر داد و گفت: در این هفته زنگ هفته بهزیستی در مهد کودک‌های استان به صدا درآمد.

الوند از راه اندازی گروه هموار زنان سرپرست خانوار شورا‌های مددکاری بهزیستی هم خبر داد و گفت: در این هفته طرح غربالی رایگان بینایی، شنوایی، ایسم، گفتار درمانی و کاردرمانی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: در این هفته مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی نقاشی، دوچرخه سواری آشپزی، همایش پیاده روی و کتابخوانی برگزار کردیم.
هفته بهزیستی از ۲۴ تیر آغاز و تا ۳۱ تیر ادامه دارد.

انتهای پیام/ا

ایجاد اشتغال برای ۲۰۰ نفر با افتتاح طرح‌های بهزیستی در استان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.