سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توصیه دادستان اسلام آبادغرب به رسانه‌ها

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب گفت : اخبار و مطالب مندرج در رسانه‌ها نباید موجبات تخریب اشخاص حقیقی و حقوقی و هتک حرمت و تشویش فضای شهرستان شود .

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سید سجاد ملایری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب گفت : باتوجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم، اخبار و مطالب مندرج در رسانه‌ها نباید موجبات تخریب اشخاص حقیقی و حقوقی و هتک حرمت و تشویش فضای شهرستان شود.

وی با اشاره به اینکه در روز‌های اخیر بعضی رسانه‌ها و فعالین فضای مجازی نسبت به تخریب اشخاص اقدام نمودند گفت : امروزه مطالب و تیتر‌های منفی در برخی از رسانه‌های شهرستان مشاهده می‌شود که باعث هتک حرمت می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب اسلام آبادغرب ادامه چنین روندی توسط برخی رسانه‌ها را زمینه‌ساز اقدام قانونی دادستانی دانست و با اعلام این که اقدام قضایی علیه چنین رسانه‌هایی مغایر آزادی رسانه‌ها نیست، اظهار داشت: تخریب، توهین و هتک حرمت دیگران و نشر اکاذیب جرم است و توصیه می‌شود رسانه‌های محترم از این رویه دوری کنند.

وی افزود: متاسفانه برخی رسانه‌ها با تخریب یک عده و تبلیغ عجیب برای عده‌ی دیگر که تا روز‌های اخیر منتقد و مخرب آن‌ها بوده هر چه می‌خواهند می‌نویسند که این امر پیگیری و از چشم دادستانی پوشیده نخواهد بود.

ملایری بر عزم دادستانی در مقابله و برخورد با رسانه‌های انگشت شمار متخلف از الزامات قانونی می‌باشد تاکید کرد و گفت: به مرتکبان انتشار مطالب خلاف واقع و کسانی که نسبت به تخریب شخصیت دیگران در رسانه‌های شهرستان اقدام می‌کنند هشدار میدهیم و در صورت تکرار قطعا با متخلفان برخورد و مورد تعقیب قرار خواهند گرفت .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار و مطالب مندرج در رسانه‌ها نباید موجبات تخریب اشخاص حقیقی و حقوقی شود

 

برچسب ها: قوه قضاییه ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.