سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلاش برای راه اندازی نمایشگاه ملی دائمی صنایع دستی و سوغات در استان کرمانشاه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، از تلاش برای راه اندازی نمایشگاه ملی دائمی صنایع دستی و سوغات در این استان خبر داد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت : حضور صنعتگران دیگر استان‌ها در شهر ما باعث می‌شود هنرمندان و صنعتگران از سلایق و تجارب یکدیگر استفاده کنند و مردم نیز با آرامش، صنایع دستی و سوغات متنوع مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی گفت : صنعتگران کرمانشاهی می‌توانند با ساخت و فروش دست ساخته‌های خود در ایجاد اشتغال و رونق تولید و ارتقا شاخصه توسعه تأثیرگذار باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مدیریت ارشد استان امسال برنامه‌های کوتاه مدت و بلندمدت خود را با اولویت گردشگری و صنایع دستی تدوین کرده است، گفت: صنایع دستی می‌تواند در جهت اشتغال زایی، بهبود معیشت صنعتگران، افزایش درآمد و بهبود روحیه مردم به واسطه تولید و نمایش آثار هنری نقش مهمی ایفا کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با استمرار این گونه نمایشگاه‌ها علاوه بر انتفاع صنعتگران، خدمات مطلوبی به مردم کرمانشاه ارائه شود.

 

 

انتهای پیام/د

حضور صنعتگران دیگر استان‌ها در شهر

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.