وی افزود: سعه صدر، صبوری، افزایش تحمل و مشورت در امور میتواند به ارتقا توان و خدمات و در نتیجه افزایش رضایت ضیوف الرحمن منجر شود.
رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در واقع باید قبل از هر اقدامی این ظرفیت را در خود ایجاد کرده و در راستای اهداف و شرح وظایفی که به ما به عنوان مدیران مجموعه در سطوح مختلف محول شده، عمل کنیم.
رشیدیان با بیان اینکه مدیران در حکم پدر خانواده هستند و باید این عائله را به بهترین شکل مدیریت و نیازهایشان را پاسخ دهند، ادامه داد: در بحث تعامل با کشور میزبان هم سیاست ما متکی بر مدارا و تنش زدایی است و در این راستا باید با حسن خلق و سعه صدر بتوانیم این تعامل را پیگیری کنیم.
رشیدیان در پاسخ به سوالات مدیران حاضر در جلسه افزود: امروز اولویت زائران با گذشته تفاوتهای بسیاری کرده و بر این اساس باید خدمات رسانی خود را متناسب با نیازهای امروز آنان تنظیم کنیم، ضمن آن که بر عملکردها و اقدامات هم نظارت و کنترل دقیق را باید اعمال کنید.
وی با تاکید بر اینکه ما وکیل زائر هستیم، گفت: باید حقوق آنان را تمام و کمال پیگیری و استیفا کنیم.
مدیران مجموعههای مختلف و ستاد حاضردر این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد ۱۰ روز گذشته خود، مسائل و مشکلات موجود را مطرح کردند.
انتهای پیام/