سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت کار آماده بررسی پیشنهاد‌ استان‌ها برای رونق تولید است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آماده‌ایم پیشنهاد استان‌ها را برای رونق تولید و اشتغال بررسی کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حاتم شاکرمی در نشست با استاندار بوشهر افزود: وضع استان بوشهر در زمینه مشکلات واحد‌های تولیدی نسبت به سایر استان‌ها بهتر است و ما آمادگی کامل داریم پیشنهاد‌ استان‌ها را با هدف رونق تولید و اشتغال بررسی کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در کشور برای کمک به تولید ادامه داد: از یک سو شورای هماهنگی اقتصاد مقاومتی با تائید رهبر انقلاب و در بخش دیگر هم ابلاغیه جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد بخشودگی جرائم و تقسیط جرائم تا ۶۰ ماه، فرصت خوبی برای رونق تولید و اشتغال در کشور فراهم می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با بیان اینکه اشتغال اتباع بیگانه بدون پروانه کار ممنوع است، گفت: باید برخورد‌های قضایی قاطعی با نیرو‌های کار اتباع بیگانه بدون مجوز قانونی و پروانه کار انجام شود.

شاکرمی یادآور شد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر باید در طرحی ضربتی نسبت به شناسایی و برخورد‌های قانونی با نیرو‌های کار اتباع بیگانه بدون پروانه کار اقدام کند تا فرصت‌های جدیدی برای نیرو‌های کار ایرانی فراهم شود.

وی افزود: پس از شناسایی باید برخورد‌های قضایی قاطعی هم با نیرو‌های کار اتباع بیگانه بدون پروانه صورت گرفت، افزون بر اینکه برای این امر باید هماهنگی لازم با نیروی انتظامی، دادگستری هم صورت گیرد و دادگستری هم یک شعبه ویژه برای رسیدگی به این امور ایجاد کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نباید از ظرفیت‌های ایجاد اشتغال و تولید در استان‌ها غفلت کنیم چرا که این امر فرصت بسیار خوبی برای افزایش اشتغال در کشور است.

انتهای پیام/ک

برخورد قاطع با اتباع بیگانه که مجوز کار ندارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.