سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز نام نویسی شرکت در دوره های جدید آموزشی باشگاه خبرنگاران جوان صدا وسیما

نام نویسی هنرجویان متقاضی شرکت در دوره های آموزشی ترم تابستانه باشگاه خبرنگاران جوان صدا وسیمای استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج کورش پسند مدیرباشگاه خبرنگاران جوان صدا وسیمای کهگیلویه وبویراحمد گفت:در این دوره آموزشی، رشته‌های فن بیان وگویندگی، تدوین (مونتاژ فیلم و ویدئو)، تصویربرداری (فیلمبرداری) وعکاسی و همچنین خبرنگاری (مکتوب وتصویری) برای هنرجویان علاقمند به این رشته‌ها پیش بینی شده است.

کورش پسند با بیان اینکه در پایان این دوره آموزشی به هنرآموزان موفق، گواهی معتبرآموزشی اعطا می‌شود گفت: علاقمندان به شرکت در این دوره‌های آموزشی تا ۱۰ مرداد مهلت دارند برای ثبت نام به کانون فرهنگی هنری شهید رجایی یاسوج واقع درخیابان معلم، روبروی معلم یک مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه جزییات بیشتراین خبر در کانال باشگاه خبرنگاران جوان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیام رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/yjc_yasouj منتشر شده است گفت:شماره تلفن ۰۹۱۷۹۴۰۹۵۶۰ برای اطلاع از روند ثبت نام و سوالات احتمالی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ط

آغاز نام نویسی دوره های جدید آموزشی باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: سروش ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
نرجس حسینی
۲۰:۱۵ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
تا چند سال می تونه شرکت کنه من 15سالمه و علاقه به خبرنگاری دارم و همه میگن که فن بیایم خیلی خوبه من در مشهد هستم آیا در مشهد هم باشگاه خبر نگاران جوان هست ؟آیا
با تشکر