سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه هیئت دولت:

آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی کاملا قانونی برگزار شد

غلامی گفت: آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی، به صورت کاملا قانونی انجام شده و نتایج آن به موقع منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  در حاشیه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره ظرفیت دانشگاه‌ها اظهار کرد: دانشگاه‌ها وقتی مجوزی برای ایجاد شرایط جدید اخذ می‌کنند، دارای چارچوب‌بندی و استاندارد‌های مخصوص خودش است، ظرفیت هر گروه در هر رشته‌ای مشخص است، بنابراین وزارت علوم ظرفیت‌ها را می‌سنجد.

غلامی درباره برگزاری آزمون کنکور در شرایط حادثه سیل اخیر گفت: آزمون کارشناسی ارشد و کارشناسی، به صورت کاملا قانونی انجام شده است و نتایج آن به موقع منتشر می‌شود، مورد خاصی هم نبوده و گزارش آن هم موجود است، همچنین سازمان سنجش هم بر اساس دفترچه، نمرات را محاسبه می‌کند.

 وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به جذب دانشجویان خارجی، گفت: ما برنامه ویژه‌ای به غیر از آنچه اعلام کردیم نداریم؛ اما قاعدتا دانشگاه‌ها به دنبال جذب دانشجوی خارجی هستند، به همین منظور حمایت هم می‌شوند و برنامه ویژه غیر از اینکه تا امروز اعلام شده در ضوابط جذب دانشجوی خارجی نداریم، اما یک شورای عالی برای سیاستگذاری تشکیل شده که کار خود را انجام می‌دهد.

غلامی با اشاره به فایل پایان نامه‌ها و هزینه‌های آن، تصریح کرد: کسی قیمتی تعیین نکرده، ولی باید مطابق با آن چیزی باشد که قبلاً به ایران داک می‌فرستادند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.