سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عمارت نورمهال متعلق کمیته امداد (ره) همدان

مدیرکل کمیته امداد (ره) همدان گفت: عمارت نورمهال و زمین‌های اطراف آن که اکنون به بوستان تبدیل شده، متعلق به این نهاد است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، پیمان ترکمانه، مدیرکل کمیته امداد (ره) همدان افزود: این ملک به متراژ ۲۰ هزار متر مربع متعلق به کمیته امداد بوده و در این سال‌ها هزینه بسیاری برای این ملک شده است.

وی بیان کرد: فارغ از قوانین و ارزش تاریخی این ملک، روال اخذ مجوز‌ها به طور قانونی انجام شده و ۲ طرف موضوع نیز نهاد‌های حاکمیتی هستند و شخص ثالثی در این خصوص نبوده که شائبه‌ای ایجاد شود.

ترکمانه روند صدور مجوز‌ها برای ساخت و ساز را شفاف دانست و گفت: در این سال‌ها برای حفظ عمارت نورمهال زحمات زیادی کشیده شده است و حتی بخش اعظم این زمین را برای ایجاد پارک و رفاه مردم اعطا کردیم.

وی خاطرنشان کرد: زمین باقی مانده نیز برای جبران بخشی از همکاری با مدیریت شهری و در راستای کمک به قشر محروم برای ساخت و ساز اختصاص یافت.

مدیرکل کمیته امداد (ره) همدان افزود: نقشه اولیه ساخت بنا نیز نزدیک به عمارت نورمهال با مساحت زیربنایی و ارتفاع بیشتر بود که حتی پذیرفتیم کمتر شود.

ترکمانه با گلایه مندی از تیتر برخی رسانه‌ها در موضوع عمارت نورمهال گفت: کمیته امداد (ره) همواره در حال خدمت به عزیزترین قشر جامعه است و در این خصوص فراتر از آنچه که اختیار داشته‌ایم، همکاری کردیم.

وی پیرامون شکایت در محاکم قضایی گفت: شکایت از شهرداری حرف درستی نیست بلکه فقط برای اطلاع و رعایت حقوق مدنی، به عنوان اطلاع از شهرداری دعوت شده و هیچ حکمی صادر نشده است.

مدیر کل کمیته امداد (ره) همدان اضافه کرد: بر اساس مقررات موجود در سیستم اجرایی استان هیچ نهادی اجازه شکایت از نهادی ندارد و کمیته امداد نهایت همکاری را دارد.

وی گفت: فاصله با عمارت قانونی بود و اکنون نیز از هرگونه پیشنهاد ظرف همین چند روز استقبال می‌کنیم در غیراینصورت نمی‌توانیم بیشتر انتظار کشیده و ضرر کنیم.

انتهای پیام/ج

عمارت نورمهال متعلق کمیته امداد (ره) همدان است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.