سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۱۰ مددکار اجتماعی برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان آموزش دیدند

مددکار اجتماعی و مدرس کارگاه گفت: تعداد ۱۱۰ مددکار اجتماعی در مراکز غیر دولتی سه گانه با دفتر زنان و خانواده بهزیستی در ارتباط هستند که در زمینه ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار فعالیت دارند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  شایسته کرمخانی به عنوان مددکار اجتماعی و مدرس این کارگاه گفت: تعداد ۱۱۰ مددکار اجتماعی در مراکز غیر دولتی سه گانه با دفتر زنان و خانواده بهزیستی در ارتباط هستند که در زمینه ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار فعالیت دارند.


وی گفت:دوره آموزشی یک روزه گزارش نویسی و تدوین برنامه عملیاتی در مددکاری اجتماعی به مناسبت هفته بهزیستی از سوی دفتر توانمندسازی خانواده و زنان معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه برای ۴۳ تن از مددکاران مراکز غیردولتی تحت نظارت برگزار شد.

وی افزود: با توجه به تغییرات سریع در جامعه امروز ،نیاز به روز شدن دانش مددکاری اجتماعی و باز آموزی این حرفه خصوصا در خصوص زنان سرپرست خانوار و شناخت نیازها و تدوین برنامه عملیاتی متناسب با نیاز ها و چالشهای جامعه هدف بیش از پیش مشهود است.


به گفته  کرمخانی، دفتر زنان و خانواده بهزیستی سالانه حداقل ۲ دوره آموزشی مصوب و چندین دوره غیر مصوب در حوزه های مختلف کار با فرد و گروه را برگزار می کند.

انتهای  پیام/ز

 

نیاز به روز شدن دانش مددکاری اجتماعی

برچسب ها: بهزیستی ، توانبخشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.