سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها‌ی بین المللی مطرح کرد:

الکامپ ۹۸ فرصت مناسبی برای استارت آپ ها و ارایه توانمندی‌های داخلی

حسین زاده گفت: نمایشگاه الکامپ ۹۸ فرصت‌ مناسبی برای استارت آپ‌ها و ارایه توانمندی‌های داخلی خواهد بود.

بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها‌ی بین المللی ایران در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  در آستانه برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ گفت: این نمایشگاه ظرفیت سازی کم نظیر برای نمایش پیشرفت‌های فن اوری ارتباطات است و در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکار‌های صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال، بزرگترین رویداد فناوری کشور به شمار می رود.

حسین زاده افزود: از آنجایی که خلاقیت جوانان توانمند ایرانی در زمان تحریم‌های ظالمانه گره گشای صنایع داخلی است، امسال سعی کرده ایم‌ تا استارت آپ‌ها در نمایشگاه الکامپ بیشتر از سال‌های گذشته نقش پررنگی داشته باشند.

به گفته وی نمایشگاه الکامپ ۹۸ جولانگاه تمام فرصت‌های استارت آپ‌ها و ارایه توانمندی‌ها خواهد بود. این نمایشگاه با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری می‌رساند و مقدمات دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور را فراهم می کند.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ایران تصریح کرد: مجریان نمایشگاهی را ملزم کرده ایم که در همه رویداد‌های نمایشگاهی، فضای ویژه‌ای به استارت آپ‌ها اختصاص دهند.

بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ از ۲۷ تا ۳۰ مرداد همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ در فضایی به وسعت ۶۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع در نمایشگاه بین المللی تهران برپا می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عصر آهن
۱۸:۲۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
یه سایت هم هست با نام عصر آهن به صورت مارکت پلیس و بازار اینترنتی که بستری آنلاین است که فعالان صنعت آهن و فولاد اعم از تولید کنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان را به صورت امن، سریع و رایگان به یکدیگر مرتبط می سازد و خریداران می توانند با بهره گیری از بروزترین قیمت ها و آخرین اخبار بازار آهن، محصولات خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.