سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس:

تسهیلات بیشتر برای پیمانکاران در راه است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس از مذاکرات مقامات استان با مدیریت بانکی کشور در خصوص افزایش اعتبارات برای پیمانکاران با نظر مساعد نظام بانکی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس در چهارمین جلسه شورای فنی استان با اشاره به جایگاه متعالی شورای فنی استان در مدیریت طرح‌های عمرانی ایجاد شرایط بهتر برای پیمانکاران و رفع موانع موجود در اجرای طرح‌های عمرانی را از اهداف این شورا بر شمرد.

وی، یکی از راهکار‌های حمایت از پیمانکاران را اعطای تسهیلات با وثیقه اسناد خزانه بر شمرد که توانسته با همکاری بانک‌ها این روش موفقیت آمیز باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، استقبال پیمانکاران از روش دریافت تسهیلات با ضمانت اسناد خزانه را عالی توصیف کرد و از مذاکرات مقامات استان با مدیریت بانکی کشور در خصوص افزایش اعتبارات با نظر مساعد نظام بانکی خبر داد.

رضایی، بررسی فنی مطالبات قانونی و شکایت پیمانکاران ازکارفرمایان را منوط به وجود دانش فنی در مراجع قانونی دانست که بتواند مشکلات حقوقی کارفرمایان دولتی و پیمانکاران را به خوبی رفع کند و بررسی راهکار‌های تشکیل شعبه تخصصی در مراجع قضایی را از مصوبات چهارمین جلسه این شورا ذکر کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، مشکلات مالی سد راه طرح‌های عمرانی را دلیلی برای کاهش کیفیت و عدم نظارت صحیح و اجرای استاندارد طرح‌ها ندانست و از بازدید‌های مکرر توسط ناظران فنی دستگاه‌های اجرایی و شورای فنی و بر خورد قاطع با پیمانکاران و دستگاه‌های متخلف خبر داد و اغماض در این امر را تضییع حقوق مردم و موجب هدر رفت سرمایه گذاری‌های عمرانی و اعتماد هموطنان به دولت خدمتگزار بر شمرد.

چهارمین جلسه شورای فنی استان فارس، به ریاست ضایی معاون عمرانی استاندار فارس و با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام/چ

شرایط بهتر برای پیمانکاران

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.