سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت بیش از ۲۰۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم‌صهیونیستی طی بیش از نیم قرن گذشته

جنبش حماس اعلام کرد طی بیش از ۵۰ سال گذشته ۲۲۰ اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم‌صهیونیستی به دلیل شکنجه به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از­ خبرگزاری آناتولی، جنبش حماس با اعلام اینکه طی بیش از ۵۰ سال گذشته ۲۲۰ اسیر از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به دلیل شکنجه و بدرفتاری‌های دیگر به شهادت رسیدند، درخواست کرد کمیته تحقیق بین‌المللی درباره شهادت «ناصر طقاطقه» از اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی تشکیل شود.

«قدوره فارس» رئیس باشگاه اسرای فلسطینی در مصاحبه‌ای گفت: بامداد امروز پیکر شهید ناصر طقاطقه زندانی ۳۱ ساله فلسطینی در سلولش در زندان «الرمله» در مرکز اسرائیل پیدا شد.

این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: شهادت طقاطقه بار دیگر چهره جنایتکارانه این رژیم اشغالگر را در برخورد با اسرای ما (حماس) نشان داد.

حماس در این بیانیه تصریح کرد جزئیات جنایت شهادت این اسیر فلسطینی به تشکیل کمیته تحقیق نیاز دارد تا به جهانیان جزئیات شکنجه وی قبل از اینکه به شهادت برسد، نشان داده شود.

حماس تحرک گسترده مردمی را در همبستگی با زندانیان در زندان‌های رژیم اشغالگر خواستار شد.

طقاطقه در تاریخ نوزدهم ژوئن ۲۰۱۹ در منزلش در شهرک بیت فجار واقع در استان بیت لحم بازداشت شد.

براساس آمار مجمع اسرای فلسطین با شهادت «طقاطقه» شمار شهدای اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر از سال ۱۹۶۷ تاکنون به ۲۲۰ شهید می‌رسد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.