سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۳ مرکز و ۶ واحد نیکوکاری در جغتای

رئیس کمیته امداد جغتای از فعالیت ۳ مرکز نیکوکاری و ۶ واحد نیکوکاری در جغتای به منظور دستگیری از امور مددجویان و نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا مسکنی رئیس کمیته امداد جغتای در گردهمایی مراکز نیکوکاری در امامزاده سید عبدالله روستای گفت: از مراکز فعال در جغتای یک مرکز شهری و ۲ مرکز دیگر روستایی هستند که ۶ واحد نیکوکاری زیر نظر این مراکز فعالیت دارند.

وی بر اجرای طرح‌های نو و ابتکاری توسط مراکز نیکوکاری تاکید داشت و تصریح کرد: اجرای طرح شیر در ۲ روستای گوری و فشانجر و توزیع نان مهربانی با مشارکت نانوایی‌های طرف قرارداد و توزیع بین نیازمندان را از جمله فعالیت‌های موفقی دانست که بر افزایش برنامه‌های اینگونه تاکید ویژه می‌شود.

رئیس کمیته امداد جغتای با عنوان اینکه اکنون در شهرستان جغتای نیاز به ساخت ۳۵۰ واحد مسکن و ۱۵۰ مورد تعمیرات مددجویی است، گفت: امیدواریم امسال با مشارکت مراکز نیکوکاری طرح‌های عمرانی صورت گیرد که اجرای این طرح‌ها شامل ۷۰ درصد خرید و ساخت و ۳۰ درصد تعمیرات می‌شود.

مسکنی بر تقویت بانک‌های اطلاعاتی خیران و نیازمندان داخل و خارج از شهرستان، ظرفیت سنجی روستا، تخلیه به موقع صندوق‌های صدقات، حامی یابی برای ایتام و محسنین و شفاف سازی فعالیت‌ها و ارائه خدمات به جامعه هدف تاکید کرد.

وی ادامه داد: اکنون سه هزار و ۱۹۲ خانوار در قالب ۶ هزار و ۶۵۳ نفر از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام//ف. ص

 


توزیع نان مهربانی در بین نیازمندان جغتای

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.