سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جدیدترین پیشنهاد بارسا برای بازگرداندن نیمار

باشگاه بارسلونا برای بازگرداندن بازیکن برزیلی سابق خود پیشنهاد جالبی را به باشگاه پاری سن ژرمن ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه بارسلونا مشتاق است که به هر نحو ممکن نیمار را که سال ۲۰۱۷ از این تیم به پاریس نقل مکان کرده، بازگرداند.

این مهاجم برزیلی با ۲۲۲ میلیون یورو بارسلونا را به مقصد پارک دو پرنس ترک کرد، اما هرگز کتمان نکرد که دوست دارد بار دیگر به جمع آبی و اناری پوشان برگردد.

به گزارش آ اس، بحث‌ها برای بازگرداندن نیمار به بارسلونا وجود دارد. باید گفت ارتباطاتی بین هر دو باشگاه فوتبال وجود دارد، اما نه از طریق کانال‌های رسمی بلکه به وسیله واسطه‌هایی که به نمایندگی از طرفین ذی‌نفع تلاش می‌کنند تا معمای «سودوکوی» نیمار را حل کنند.

یک پیشنهادی به دست الخلیفی رئیس پاری سن ژرمن رسیده که در آن باشگاه کاتالان حاضر است در ازای بازگشت مهاجم برزیلی به بارسلونا، مبلغ ۴۰ میلیون یورو وجه به همراه کوتینیو و دمبله را روانه پاری سن ژرمن کند.

این پیشنهاد اولیه بلافاصله توسط قهرمان تیم لیگ ۱ فرانسه احمقانه تلقی شده است.

هدف الخلیفی این است که ۲۲۲ میلیون یورویی که برای خرید این مهاجم در ماه اوت سال ۲۰۱۷ پرداخت کرده، بازگردانده شود و مدیر قطری به واسطه هایش گفته است که آن‌ها پیشنهادات زیر ۳۰۰ میلیون یورو را برای این بازیکن ملی پوش برزیل نخواهند پذیرفت. پرداخت این مبلغ در حال حاضر از توان باشگاه کاتالان خارج است، این باشگاه برای تأمین هزینه خرید انتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید مجبور شد وام بگیرد.

حقوق و دستمزد فعلی نیمار در هر فصل بیش از ۳۶ میلیون یورو است که مانع دیگری برای بارسا است و حتی با این که نیمار پذیرفته که تخفیف بدهد باز هم باشگاه نمی‌تواند چنین مبلغی را به ساختار حقوق و دستمزد فعلی خود اضافه کند.

نیمار برای این که راه خود را برای بازگشت به بارسا هموار کند در تمرینات پی اس جی پیراهن کاتالان‌ها را پوشید و عنوان کرد پیروزی ۶-۱ با پیراهن بارسا برای پاری سن ژرمن بهترین خاطره فوتبالی اش است.


بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات اروپایی؛ از توافق دلیخت با یووه تا تیم بعدی مورینیو

پیشنهاد عجیب بارسا به پاری سن ژرمن درباره نیمار

اداره مالیات اسپانیا سد راه بازگشت نیمار به بارسا می‌شود


انتهای پیام/

پیشنهاد جدید بارسلونا برای خرید نیمار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.