سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴۸ واحد صنعتی و معدنی به چرخه تولید بازگشتند

رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: از سال ۹۶ تا پایان ۳ ماهه نخست سال ۹۸، مجموعاً ۱۴۸ واحد صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری ۱۶۰/۸ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۹۴۳ نفر به چرخه تولید بازگشته‌اند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، محسن دارابی رییس سازمان صمت استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۷، تعداد ۲۰ معدن با سرمایه‌گذاری ۹/۳ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۲۳۷ نفر، همچنین در ۳ ماهه نخست سال ۹۸، تعداد ۹ معدن با سرمایه‌گذاری ۱/۳ میلیارد تومان و اشتغال ۸۵ نفر، احیاء شده و به چرخه تولید بازگشته‌اند.

دارابی افزود: درمجموع طی سال ۹۷ و ۳ ماهه نخست سال ۹۸ تعداد ۲۹ معدن غیرفعال؛ احیاء شده که ۱۰/۶ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری را دربر داشته و ۳۲۲ نفر را نیز به کار مشغول کرده است.

رییس سازمان صمت استان در ادامه سخنان خود تأکید کرد که طی سال‌های ۹۶ و ۹۷ و نیز ۳ ماهه نخست سال ۹۸، مجموعاً تعداد ۱۴۸ واحد صنعتی و معدنی، با سرمایه‌گذاری مبلغ ۱۶۰/۸ میلیارد تومان و اشتغال ۱۹۴۳ نفر به چرخه تولید بازگشته‌اند.

وی در پایان گفت: علی‌ای‌حال تا پایان سال جاری بر اساس هدف‌گذاری‌های انجام‌شده؛ ۳۵ واحد صنعتی، ۲۰ واحد معدنی و روی‌هم‌رفته، ۵۵ واحد صنعتی و معدنی غیرفعال احیاء خواهند شد، ضمن آن‌که در حال حاضر ۱۲۰ واحد معدنی فعال و ۹۰ واحد معدنی غیرفعال در استان موجود است که ان شاءالله تا پایان سال، واحد‌های معدنی غیرفعال به کم‌تر از ۷۰ واحد خواهند رسید.

انتهای  پیام/ز

 



 

 

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.