سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محیط زیست از انبار‌های روباز گوگرد عسلویه شکایت می‌کند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با توجه به آلودگی انبار‌های روباز گوگرد در عسلویه و بی توجهی متولیان برای ساخت انبار سرپوشیده این موضوع را از مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرهاد قلی نژاد افزود: با توجه به آلودگی ناشی از انبار‌های روباز گوگرد، بار‌ها به متولیان مهلت داده شد که برای جلوگیری از این آلودگی انبار‌های سرپوشیده و مکانیزه بسازند، اما اقدام قابل قبولی انجام ندادند و حالا بر اساس قانون و با توجه به پایان مهلت، شکایتی علیه متولیان انبار‌های روباز، به مراجع قضایی ارائه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: انبار‌های روباز گوگرد یکی از منابع آلاینده محیط زیست در عسلویه به شمار می‌رود و پراکنش ذرات گوگرد علاوه بر آلودگی خاک در منطقه، موجب آلودگی هوا نیز شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر بیان کرد: برای جلوگیری از پراکنش ذرات گوگرد، ساخت انبار‌های سرپوشیده و مکانیزه ضروری است.

قلی نژاد همچنین هشدار داد: سازمان حفاظت محیط زیست از هیچگونه آلودگی چشم پوشی نخواهد کرد و ابتدا با در نظر گرفتن مهلت، و سپس با معرفی واحد‌های آلاینده به دادگستری در این زمینه برخورد می‌کند.

انتهای پیام/ک

شکایت محیط زیست از انبارهای روباز گوگرد

 

 

برچسب ها: محیط زیست ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.