سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در مشهد

۳۵۲ نخبه قرآنی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی از ۲۶ تیرماه با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر حسینی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم این استان از ۲۶ تیرماه به مدت ۵ روز در مشهد آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: این مسابقات ابتدا در بخش آقایان با حضور ۱۸۱ نفر، ۲۶ و ۲۷ تیرماه در مهدیه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) واقع در خیابان آبکوه، اداره کل اوقاف خراسان رضوی اجرا می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: متسابقین در رشته حفظ ۵، ۱۰، ۲۰، حفظ کل، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان و دعاخوانی به رقابت می‌پردازند.

حسینی با اشاره به اینکه مکان برگزاری مسابقات بانوان حسینیه عبدالله بن حسن واقع در خیابان امام رضا (ع) خواهد بود گفت: ۱۷۱ بانو نخبه قرآنی از سراسر استان از ۲۸ تا ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به قضاوت داوران برجسته کشوری و بین‌المللی در این مسابقات، تصریح کرد: ۱۶ داور در بخش آقایان و ۱۱ در بخش بانوان قضاوت این مسابقات را بر عهده دارند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان اینکه رتبه‌های برتر سایر دستگاه‌ها در مرحله کشوری نیز جواز حضور در این مرحله از مسابقات استانی را دارند، گفت: مرحله مقدماتی همخوانی و هم‌سرایی قران کریم با ضبط آثار ۵ گروه شرکت‌کننده در روز ۲ تیرماه در محل اداره برگزار شد که گروه‌های برتر به مرحله کشوری مسابقات راه می‌یابند.
 
انتهای پیام//ع.ع
 

رقابت ۳۵۲ نخبه قرآنی در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.