سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوکس بانوان در انتظار تایید وزارت ورزش و جوانان

مسئولان فدراسیون بوکس حدود یک سال است که منتظر دریافت مجوز‌های لازم از سوی وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری رقابت‌های بوکس بانوان هستند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، از پائیز سال ۹۷ زمزمه‌هایی مبنی بر راه اندازی بوکس بانوان با پوشش اسلامی در ایران شنیده می‌شد. این موضوع تا جایی پیش رفت که لباسی همانند بانوان ووشو طراحی و به فدراسیون جهانی بوکس ارائه شد.

این لباس با استقبال فدراسیون جهانی مواجه و به عنوان پوشش زنان بوکسور تصویب شد. حتی بانوان سایر کشور‌های اسلامی توانستند با این لباس در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند. حدود یک سال است که فدراسیون بوکس ایران منتظر تایید مجوز‌های لازم توسط وزارت ورزش و جوانان است.

در کشور ما بوکس یکی از رشته‌های رزمی پر طرفدار است که به علت اینکه بانوان نمی‌توانند به صورت قانونی مبارزه کنند به صورت انفرادی و به شکل غیر قانونی و غیر متعارف در مبارزات خارجی شرکت می‌کنند.

فدراسیون بوکس همواره سعی داشته است طبق قوانین و سیاست‌های وزارت ورزش و جوانان حرکت کند. جامعه‌ی بوکس همچنان منتظر تایید وزارت ورزش و جوانان است تا بوکس بانوان به رسمیت شناخته شود.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: فدراسیون تلاش می‌کند بوکس بانوان را مطابق با سیاست‌ها وزارت ورزش و جوانان پیش ببرد و باید در این زمینه صبور بود.


بیشتر بخوانید:

سفید دشتی سرمربی تیم ملی بوکس امید شد

مجمع سالیانه هیئت بوکس استان تهران برگزار شد

انتصاب عباسی به عنوان مسئول فنی مسابقات جهانی بوکس 


انتهای پیام/

آخرین اخبار از بوکس بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۱۲:۴۹ ۲۹ تير ۱۳۹۸
ماشاا.... // بزنم به تخته// بانوان کار نکرده دیگه باقی نگذاشتن // قبول دارید ؟؟
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۹ تير ۱۳۹۸
انشااله که این مهم اتفاق بیفتد