سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگترین نمایشگاه عکس خیام در سبزوار

بزرگترین نمایشگاه عکس بین المللی خیام با ارسال بیش از ۶ هزار عکس به دبیرخانه در سبزوار برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،️ محمود حیطه دبیر انجمن عکاسان سبزوار گفت: این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه عکس است که تا کنون در سبزوار برگزار شده و آثار ویژه‌ای در آن به نمایش در خواهد آمد.

️وی تصریح کرد:بیش از ۱۳۰ اثر ثبت شده در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته خواهد شد و ارسال بیش از ۶ هزار عکس از عکاسان به دبیرخانه نمایشگاه باعث شده است تا انتخاب آثار برای نمایش پروسه بسیار زمان بر و دقیق را بطلبد که این امر خود بر کیفیت آثار به نمایش درآمده افزوده است.

️دبیر انجمن عکاسان سبزوار️:۱۳۰ عکس ثبت شده توسط عکاسان آماده نمایش در نمایشگاه شده است و این آثار به نمایشگا‌های بین المللی دیگر نیز راه پیدا کرده و برخی از این آثار مدال‌های طلا از کشور‌های دیگر نیز کسب کرده اند.

حیطه افزود:  از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه را بخش خلاقیت است در این بخش برخی از تصاویر که توسط نرم افزار تولید شده و به نمایش در خواهد آمد که این تصاویر زاییده ذهن عکاس بوده و وجود خارجی نداشته اند.

️وی تصریح کرد: این نمایشگاه از دوشنبه ۲۴ تیرماه به مدت یک هفته در تالار شهر سبزوار برگزار خواهد شد و بازید عموم از این نمایشگاه آزاد خواهد بود.
 
انتهای پیام//م.ی
 

برگزاری نمایشگاه بزرگ عکس در سبزوار

برچسب ها: نمایشگاه ، عکس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.