سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام ۲۰ عملیات امداد و نجات با تلاش آتش نشانان همدانی

رئیس سازمان آتش نشانی همدان از انجام ۲۰ عملیات امداد و نجات با تلاش آتش نشانان این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمدرضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در مورخ ۲۴ تیر، ۱۶ عملیات اطفای حریق و ۴ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات شهر همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۱۶ مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در شهرک فرهنگیان، حریق مغازه در خیابان باباطاهر، انفجار گاز در گلچهره، حریق سطل زباله در بلوار رجایی، حریق ایزوگام در شهرک الوند، حریق خودرو در چهارراه بابک و ۱۰ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در میدان پروانه ها، پشت اتکا ۲ مورد، تپه حاج عنایت، بلوار بعثت ۲ مورد، بلوار شهید فهمیده، بلوار غنی زادیان، سعیدیه و بلوار کولاب بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در خیابان شهدا، ۲ مورد نجات حیوانات در شهرک الوند و بلوار مطهری و مهار حیوانات در تپه حاج عنایت توسط آتش نشانان به انجام رسید، ادامه داد: در این عملیات‌ها یک نفر هم نجات یافتند.

بیاناتی گفت: شهروندان ۵۹۳ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۲۰ مورد منجر به عملیات شده، ۱۶ تماس برای مشاوره و راهنمایی، ۶۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۴۹۶ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

انتهای پیام/ب

نجات یک نفر با تلاش آتش نشانان همدانی

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.