سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخی مشکلات با حضور مدیر در بین مردم حل می‌شود

استاندار اصفهان گفت:امروز با جمعی از مردم فریدن گفت‌وگو کردم، شاید باورتان نشود اما برخی از مشکلات این مردم فقط با یک حضور مدیر بین آن‌ها حل شدنی است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس رضایی استاندار اصفهان دیروزدر جلسه شورای اداری شهرستان فریدن با بیان اینکه مدیران شهرستانی باید جسارت تصمیم گیری‌های مهم را داشته باشند، بیان کرد: مدیران شهرستان‌ها در چارچوب اختیارات قانونی خود این جسارت را داشته باشند که تصمیمات که برای شهرستان ضروری است بدون فوت وقت اجرای کنند و منتظر دستورات بالادستی نمانند.

استاندار اصفهان ادامه داد: امروز با جمعی از مردم فریدن گفتگو کردم، شاید باورتان نشود، اما برخی از مشکلات این مردم فقط با یک حضور مدیر بین آن‌ها حل شدنی است بنابراین از امروز به صورت نیاز هر ماه یکی از مدیرکل‌های استانی باید در شهرستان حضور پیدا کنند و مشکلات مربوط به حوزه خود را پیگیر باشند.

وی با اشاره به اینکه این منطقه به دلیل تعریف اشتباه از شاخص‌های محرومیت، از لیست مناطق محروم خارج شده و به عنوان شهرستان برخوردار معرفی شده است، گفت: منطقه فریدن به واقع محروم است و باید امتیاز محرومیت به این منطقه برگردد و برای همین یک بحث پیگیری ملی است که دارد دنبال شود و یک بحث پیگیری استانی است که در شورای برنامه‌ریزی مطرح شد.

رضایی ادامه داد: در شورای سازمان برنامه‌ریزی و بودجه استان تصویب شد که در خصوص ۲۱ شاخص استانی که بر اساس آن اعتبارات بین شهرستان‌ها توزیع می‌شود یک بازنگری شود تا قدمی برای بازگرداندن امتیاز محرومیت به این منطقه برداشته شود و عادلانه اعتبارات بین شهرستان‌های توزیع شود.

استاندار اصفهان با اشاره به ظرفیت منطقه در حوزه کشاورزی و مطالعات گسترده در خصوص مراکز بار در استان عنوان کرد: منطقه غرب استان اصفهان به عنوان یکی از مناطق لجیستک بار کشور شناسایی شده و این امتیاز را به خود اختصاص داده که بین دامنه تا تیران باید جانمایی شود.

وی ادامه داد: این امتیاز خوبی است که به این منطقه اختصاص داده شده که می‌توانیم بسته‌بندی و صادرات محصولات کشاورزی را از این منطقه داشته باشیم و باید هر چه سریع‌تر جانمایی شود.

رضایی به مشکلات فریدن از قبیل آب شرب، جانمایی شهرک صنعتی و کمربندی داران_ الیگودرز اشاره کرد و تصریح کرد: مدیران کل در شورای اداری بعدی استان باید برای رفع این مشکلات راه‌حل‌های خود را ارائه بدهند و پیگیر مشکلات تا رفع آن‌ها باشد.

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری شهرستان فریدن 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.