سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش تدریجی هوای نقاط مختلف استان کرمانشاه

معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه از تداوم افزایش تدریجی هوای نقاط مختلف استان خبر داد و گفت : انتظار می رود در سه روز پایانی هفته دمای ۱۰ تا ۱۲ شهر استان به ۴۰ درجه و یا بیشتر برسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی محمد زوراوند معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت : کرمانشاه، ازگله، حمیل، سرارود، سرپل ذهاب، سومار، قصرشیرین، کنگاور، کوزران، گیلانغرب و احتمالاً روانسر و هرسین برای ۲ تا سه روز پایانی هفته دمای ۴۰ درجه یا بیشتر را تجربه خواهند کرد.

وی گفت : دمای روزهای پایانی هفته شهرهای یاد شده چه در طول روز و چه در طول شب عمدتاً بین ۲ تا سه درجه نسبت به امروز آنها گرم‌تر خواهد بود.

زوراوند تصریح کرد: در روزهای پایانی هفته و عموماً پنجشنبه و جمعه، دمای هوای شهرهای سومار و قصرشیرین به حدود ۴۵ تا ۴۶ درجه بالای صفر نیز خواهد رسید.

معاون هواشناسی استان در ادامه حداکثر دمای امروز شهر کرمانشاه را ۳۸ درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: امشب نیز دمای هوا در خنک ترین حالت به ۱۳ درجه بالای صفر می رسد.

وی گفت: امروز سومار و قصرشیرین هر کدام با ۴۲ درجه بالای صفر گرمترین نقاط بودند و امشب نیز حمیل، کوزران، سنقروکلیایی و کنگاور با حداقل دمای ۱۰ درجه خنک ترین نقاط استان خواهند بود.

زوراوند در پایان گفت: دمای فردای اکثر مناطق استان نسبت به امروز تغییری نمی کند اما از روز چهارشنبه تا پایان هفته ۲ تا سه درجه به دمای نقاط مختلف استان افزوده می شود .

 

 

انتهای پیام/د

طی سه روز پایانی هفته دما بیشتر می شود

 

برچسب ها: محیط زیست ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.