سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پنج کشته در دو حادثه رانندگی در جاده هراز

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از مرگ ۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی در جاده هراز خبر داد.

اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی مازندران  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری گفت: امروز دوشنبه ۲۴ تیرماه، دو حادثه رانندگی در منطقه هراز ۵ کشته برجای گذاشت.
 
وی با بیان اینکه انحراف خودروی پراید در منطقه کهرود در جاده هراز ساعت ۱۳:۳۷ امروز چهار کشته از یک خانواده برجای گذاشت، افزود: در این حادثه ۲ خانم، یک آقا و یک دختر بچه ۹ ساله جان باختند.
 
 
سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ساعت ۱۲:۴۱ در روستای کیان در منطقه بایجان در جاده هراز نیز آقای ۷۲ ساله راننده خودروی پیکان در حین دنده عقب به دلیل سقوط در دره در دم جان باخت.
 
علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران  نیز گفت: ۱۶۳ نفر شامل ۱۳۱ مرد و بقیه زن سه ماه امسال در تصادفات رانندگی جان باختند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشت.
 
وی افزود: بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان‌های ساری، میان درود با ۳۵، بابل با ۲۴و آمل با ۱۸ مورد بیشترین و رامسر با ۲ فوتی کمترین شهر گزارش شده است ودر زمان وقوع تصادف ۶۱ نفر از افراد عابرین پیاده، ۳۶ نفر موتور سوار، ۳۴ نفر سرنشین، ۲۸ نفر راننده، و ۴ مورد هم دوچرخه سوار فوت شدند.

انتهای پیام/ا


حادثه مرگبار در جاده هراز

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.