سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با دهه کرامت؛

پذیرش بیش از دو هزار پرواز در فرودگاه بین المللی مشهد

مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا، فرودگاه بین المللی مشهد پذیرای بیش از دو هزار پرواز و بیش از ۳۳۵ هزار مسافر داخلی و خارجی بود.

محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت: از تاریخ ۱۳ لغایت ۲۳ تیر جاری دو هزار و ۲۳۵ پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد فرود و پرواز داشتند.

وی تصریح کرد: از این تعداد پرواز حدود ۹۰۵ پرواز ورودی داخلی و ۹۰۴ پرواز داخلی خروجی از مشهد انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی گفت: پایتخت معنوی ایران اسلامی هر ساله میزبان زیادی از زائران و گردشگران خارجی در ایام دهه کرامت است به طوری که امسال ۲۱۳ پرواز ورودی خارجی از کویت، عراق، قطر، افغانستان، امارات، پاکستان، ترکیه و عمان در فرودگاه بین المللی مشهد به زمین نشسته و همچنین ۲۱۳ پرواز خارجی به این مقاصد پرواز داشته اند.

قاسم زاده با اشاره به برآورد آمار مسافران داخلی و خارجی، افزود: همزمان با دهه کرامت ۱۳۷ هزار و ۵۶۰ مسافر داخلی در فرودگاه مشهد مقدس پذیرش شدند و ۱۳۷ هزار و ۴۰۸ مسافر از مشهد به مقاصد داخلی کشور پرواز داشته اند.

وی تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۳۰ هزار و ۴۵۹ مسافر و گردشگر خارجی در فرودگاه بین المللی مشهد پذیرش شدند و ۳۰ هزار و ۴۵۹ مسافر از طریق شرکت‌های هواپیمایی کویت، عراق، قطر، افغانستان، امارات، پاکستان، ترکیه و عمان به سایر کشور‌ها "مقاصد خارجی" پرواز داشتند.

انتهای پیام//م. ه


پذیرش بیش از ۳۳۵ هزار مسافر در فرودگاه مشهد

برچسب ها: فرودگاه ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.