سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح آزمایشی خط تولید پژو ۳۰۱

مراسم افتتاح آزمایشی خط تولید و رونمایی از پژو ۳۰۱ و بهره‌برداری از پیشرفته‌ترین سالن بدنه‌سازی در خاورمیانه، صبح دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شد. در حال حاضر ۶۰ درصد پژو ۳۰۱ داخل کشور و تا زمان تحویل این خودرو ۸۰ درصد آن با تلاش صنعتگران کشور بصورت بومی تولید خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۵ تير ۱۳۹۸
خير باشد
ناشناس
۱۳:۰۷ ۲۵ تير ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید از مدیران ایران خودرو درخواست میکنم مدل فیست لفت پژو ۳۰۱ رو وارد بازار بکنند چون زیباتر و مدرن تر و به روز تر هست طراحی سپر جلو و دماغه مدل۲۰۱۶ قدیمی بوده و جوان پسند نیست در ضمن قیمتش رو هم لطفا کمتر بکنید تا ما جوان ها بتونیم از این خودرو جدید استفاده بکنیم - با تشکر
علی
۱۲:۵۵ ۲۵ تير ۱۳۹۸
دست شما درد نکنه گل کاشتین ،ای کاش مثل بچه های سپاه که هیچ ادایی ندارند و دارن با کشورهای بزرگ و اداعا دار رقابت می کنن و همیشه سربلند و مایه افتخار این نظامند شما هم به جای اینکه به فکر جیب خودتون و اطرافیانتون هستین یه کم به فکر آسایش و جان مردم هم باشین
عری
۱۲:۵۱ ۲۵ تير ۱۳۹۸
فقط به فکر جیبتونین یکم فکر مردم باشین
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۵ تير ۱۳۹۸
به نظر من وقتیکه فرانسویها ما رو تنها گذاشتن و ما بدون کمک خط تولید این ماشین رو راه انداختیم دیگه آرم پژو و اسم پژو نباید باشه و ما باید به نام خودمون ماشین رو تولید کنیم
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۵ تير ۱۳۹۸
باز همان شرکت ایران خودرو چرا شرکت جدید وارد گود رقابت نشود چرا چرا چرا???? باز هم هرچه شرکت ایران خودرو قیمت بگذارد کسی جلودار نیست چه کسی توانایی خرید دارد تعداد شرکت های خودرو ساز بیشتر شود تارقابت هم در کیفت خودرو هم در رقابت قیمت فروش ایجاد شود به فکر جدیدو ایجاد کار وشغل و رقابت سالم باشید موقعی که ایران وارد چرخه خودرو سازی شد کشور کره از ایران خودرو وارد می کرد حالا چه شد که صنعت خودرو ایران عقب مانده است دلیل عدم شرکت خودروساز متعدد است
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۸
من نمی دانم چرا یک خودرو ساز باسابقه چند دهه ای نمی تواند یک خودرو که تولیدکاملا بومی باشه تولید کنه وحالابعد از۵۰ سال برای تولید یک برند افتخارهم میکنه
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۵ تير ۱۳۹۸
اگر خودرو داخلی است پس چرا این قدر گران تمام می شود دویست میلیون تومان در توان کدام فرد بی بضاعت یا متوسط جامعه است چرا به سمت تولید حودرو های پیشرفته و ارزان نمی رویم.
محمد یاقی
۰۷:۴۴ ۲۵ تير ۱۳۹۸
اگه قیمتش اونی باشه که گفته میشه، مشخص میشه که بومی سازی چنین خودرویی که عمده ی مردم ایران توان خرید آن را ندارند، درست نيست
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۴ تير ۱۳۹۸
جوشکاری دستی خیلی جالب بود!!!!!!!!
محمد
۲۲:۴۴ ۲۴ تير ۱۳۹۸
این نوع خودروبایدقیمتشم بالاباشه ومثل ماکه نمیتونیم بخریم فقطهمان قشرسرمایه دارتوان خریدش رودارن ماباید پچسبیم به پراید که وسیله سفر به آخرته
فرهاد
۲۲:۰۳ ۲۴ تير ۱۳۹۸
سلام چرا روی خودروهای داخلی حروف و نام را به زبان فارسی نمی نویسند؟....چرا انگلیسی نوشته میشود.... زبان وخط ملی را هویت ایران است را پاس بداریم
سروش
۲۰:۳۵ ۲۴ تير ۱۳۹۸
این که خط تولید یه ماشین جدید راه افتاده خیلی خوبه ولی اصل اینکه مردم نتونن حتی یه پراید دست دوم بخرن خیلی نا امید کننده ست .
علی برکت الله
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۴ تير ۱۳۹۸
فرانسه با اینهمه خباثت و محصولاتش با اینهمه استهلاک بالا و عدم تعهد درخصوص تامین قطعات، محصولاتش در ایران یکی پس از دیگری تولید میشه!!!