سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری آیین اهدای جهیزیه به ۱۲ زوج جوان در قم

آیین اهدای جهیزیه به ۱۲ زوج جوان با همکاری مساجد قم، ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و سازمان تبلیغات اسلامی روز دوشنبه در این استان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری بقیه‌الله شهر قائم قم دراین آیین گفت: سالانه حدود ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیر نقدی از خیرین استان جمع‌آوری و در زمینه تهیه جهیزیه، رفع محرومیت‌زدایی و ترک اعتیاد استفاده می‌شود.

امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز دراین آئین گفت: مجموع کمک‌ها توسط خیرین و نهاد‌های دولتی درسال حدود ۱۰ هزار جهیزیه است که برای رفع این مشکل در کشور نیاز به کمک همه مردم و مؤسسه‌های خیریه هستیم.

محمدخانی، موازی کاری را یکی از آفت‌های فعالیت مؤسسه‌های خیریه در قم دانست و افزود: در صورت هم‌افزایی میان مؤسسه‌های خیریه امکان رفع بیشتر محرومیت‌زدایی و کمک به خانواده‌های محروم در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس تحقیقات صورت گرفته ۷۴ درصد جوانان، مشکلات معیشتی را عامل عدم ازدواج اعلام کرده‌اند گفت: اشتغال، مسکن و لوازم ضروری ازدواج مهمترین مشکلات پیش روی جوانان برای ازدواج اعلام شده است.

در این آیین ۱۲ قلم کالای اساسی از جمله، یخچال، پتو، ماشین لباس شویی، قالی، اجاق گاز و جاروبرقی به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به زوج‌های جوان اهدا شد.

انتهای پیام/ح

آیین اهدای جهیزیه به ۱۲ زوج جوان در قم برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.