سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط ۳ کامیون حامل گندم قاچاق در شهرستان اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف سه کامیون حامل ۴۳ تن و ۶۸۰ کیلوگرم گندم قاچاق که قصد خروج از شهرستان را داشتند خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ آقاپور فرمانده انتظامی شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگاران گفت: در راستای ممانعت از خروج گندم از شهرستان اهر، شامگاه دیشب عوامل اطلاعاتی، فرماندهی و سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهر ۴۳ تن و ۶۸۰ کیلوگرم گندم در سه دستگاه کامیون کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر افزود: در این راستا ۳ متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی ادامه داد: تردد خودرو‌های حمل بار گندم بدون مجوز متوقف خواهند شد و پلیس بر حسب وظایف و دستورات قضایی هرگونه خروج گندم از شهرستان اهر ممنوع است.

آقاپور بابیان اینکه خروج بدون مجوز گندم از شهرستان اهر به عنوان قاچاق تلقی می‌شود افزود: از همشهریان تقاضا داریم در صورت مشاهده خودرو‌های حامل گندم در مبادی خروجی شهرستان، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در ادامه از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو طی ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: طی شبانه‌روز گذشته با اشرافیت اطلاعاتی و تاکتیک‌های پلیسی ۲ سارق حرفه‌ای خودرو را در این شهرستان دستگیر کنیم.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر فروشنده مواد مخدر اضافه کرد: در راستای اشرافیت اطلاعاتی توانستیم یک نفر فروشنده مواد مخدر را دستگیر و ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کنیم.

 

انتهای پیام/ش

دستگیری ۲ سارق خودرو و فرشنده مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.