سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه شاهرود :

سومین اجلاسیه شهدای شاهرود بامحوریت بازخوانی عملیات مرصاد برگزار می شود

سرهنگ جواد عبیری گفت : اجلاسیه سوم یک هزار و ۱۰۰ شهید این شهرستان مردادماه سال جاری با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد برگزار می‌شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ جواد عبیری فرمانده سپاه شاهرود در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی کانون بسیج شاهرود بابیان اینکه طبق فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب سرچشمه قوت کشور دفاع مقدس است و بی‌توجهی به عملیات‌های آن باعث از بین رفتن ثروت تاریخ‌ساز کشور می‌شود بنابراین توطئه‌های دشمن را باید خنثی کرد،گفت : دوسالانه از سال ۹۴ در شاهرود با عملیات محرم آغاز و سال ۹۶ با گروه فصل شیدایی تداوم یافت و امسال در اجلاسیه سوم با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه اگر بتوانیم زمینه‌های فرهنگی خوبی را با بازخوانی عملیات‌های جنگی فراهم کنیم توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود، افزود: اینکه تیپ قائم (عج) استان سمنان در ۲۵ عملیات مختلف حضور داشت شوخی نیست این ارزش و قدرت رزمندگان استان سمنان جای بسی تقدیر است.

عبیری بابیان اینکه بهترین زمان برای اثرگذاری اجلاسیه سوم شهدای شهرستان مردادماه امسال است، ابراز داشت: عملیات مرصاد در تاریخ پنجم مردادماه سال ۶۷ اجرا شد که پنج گردان از تیپ قائم (عج) در آن شرکت کردند و گردان سیدالشهدا شاهرود در این عملیات بسیار نقش‌آفرین بود.

فرمانده سپاه شاهرود بابیان اینکه ۶۷ نفر از گردان‌های مختلف استان سمنان در این عملیات به شهادت رسیدند، ادامه داد : ۲۸ نفر از این تعداد شاهرودی بودند و درواقع اجلاسیه سوم شهدا به نقش شهدا و رزمندگان شاهرود در این عملیات می‌پردازد، زیرا این گردان با ایجاد اولین خاک‌ریز مانع ورود منافقان شد.

وی بابیان اینکه زمان اجلاسیه برای تاریخ ۱۵ لغایت ۲۰ مردادماه در محل معدن شن چاه وادی‌السلام شاهرود برنامه‌ریزی‌شده است، تصریح کرد : قطعاً انجام این امر ارزشی به‌تن‌هایی میسر نیست و ارگان‌ها و نهاد‌های بسیاری برای اجرای این اجلاسیه اعلام آمادگی کردند.

عبیری بابیان اینکه رونمایی از المان، تجلیل از خانواده‌های شهدا و رزمندگان عملیات مرصاد و برپایی نمایشگاه در اجلاسیه اجرا می‌شود، تصریح کرد: دایر شدن ۷۰ الی ۸۰ غرفه در ۱۰ محور جداگانه طی این اجلاسیه پیش‌بینی‌شده است و از جهاد کشاورزی نیز برای دایر شدن غرفه‌های اقتصاد مقاومتی کمک گرفته شد.

انتهای پیام/ح

برگزاری سومین اجلاسیه شهدای شاهرود

برچسب ها: سپاه ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.