سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر مشهد:

ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر بلاتکلیف رها شده است

رئیس شورای شهر مشهد گفت:کمیسیون ویژه‌ای برای رفع مشکل ترافیک هسته مرکزی مشهد تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر مشهد در تالار شهر گفت: فراز‌های تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در مورد پذیرش قطعنامه ۵۹۸ درس‌های بزرگی برای همه ما و در اصول مدیریتی کاری‌مان است. تصمیم امام در زمان قطعنامه ۵۹۸ نشان می‌دهد گاهی استراتژی صلح از ادامه جنگ تصمیمی شجاعانه‌تر است.

وی با اشاره به اینکه از تلاش‌ها و خدمات شهری مدیریت شهری در باب برگزاری با شکوه میلاد امام رضا (ع) تشکر می‌کنم تصریح کرد: منشور رونمایی از حقوق شهرنشینی توجه شورای شهر به موضوع فرهنگ رضوی است. اجلاس شهرداران سرکنسول‌ها و برخی سفیران شهر‌های کشور‌های اسلامی در مشهد تعامل دو سویه ماست.

رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه هسته مرکزی شهر در شب میلاد با موانع و مشکل جدی برای عبور و مرور مردم روبه‌رو بود گفت: باید کمیسیون ویژه‌ای به فوریت تشکیل شود تا برای ترافیک هسته مرکزی شهر مشهد راهکاری مناسب در نظر گرفته شود و برای این مهم تقسیم وظایف انجام شود و قصور هر دستگاه مشخص شود.

حیدری افزود: ساماندهی ترافیک هسته مرکزی شهر نیاز به همکاری و تعامل دستگاه‌ها دارد. این موضوع سال‌هاست بلاتکلیف رها شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵ تیرماه روز بهزیستی و تامین اجتماعی است تصریح کرد: مشکلات و معضلات اجتماعی پیوند نزدیک با این دو سازمان دارد. کارکرد مثبت این دو دستگاه بر فضای شهری تاثیرگذار است.

رئیس شورای شهر مشهد گفت: تامین اجتماعی یکی از ابزار‌های عدالت اجتماعی است. دو اصل مهم در تامین اجتماعی وجود دارد: اول اصل کفالت همگانی است و دوم اصل سهیم بودن جامعه در درآمد‌های عمومی. این دو اصل در منشور حقوق شهرنشینی نیز وجود دارد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

تامین اجتماعی یکی از ابزار‌های عدالت اجتماعی است

برچسب ها: شورای شهر ، شهرداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.