سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از مطالبات گندم کاران استان قزوین

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان تا ۱۶ تیرماه پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،فاطمه خمسه رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از پرداخت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از مطالبات گندمکاران استان تا ۱۶ تیرماه خبرداد و گفت: این نحوه و شیوه پرداخت پول گندم کشاورزان برای اولین بار در کمتر از ۱۰ روز در استان اتفاق افتاده و مورد استقبال کشاورزان قرار گرفته است.

خمسه افزود: درسال‌های گذشته مطالبات کشاورزان با تاخیر چند ماه پرداخت می‌شد که امسال با هماهنگی استانداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و بانک عامل پول گندم کشاورزان به موقع پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای فصل خرید تا کنون بیش از ۱۴۵ هزار تن ازکشاورزان استان خریداری شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: برداشت گندم در سه شهرستان آبیک، البرز و بوئین زهرا در مراحل پایانی است و برداشت گندم در اراضی دیم شهرستان‌های قزوین، تاکستان و آوج همزمان آغاز شده است.

خمسه افزود: کار خرید گندم همچنان با حضور کارشناسان و ناظران خرید در مراکز ادامه دارد.

وی گفت: در سال زراعی جاری بمنظور نظارت بیشتر بر روند خرید و تحویل گندم به مراکز خرید ۴۰ کشت نظارت و بازرسی در استان تشکیل شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان از کشاورزان خواست به منظور حمایت از تولید، گندم برداشت شده خود را به مراکز خرید جهادکشاورزی در سراسر استان تحویل دهند.

انتهای پیام/ک

پرداخت مطالبات کشاورزان تا شانزدهم تیرماه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.