سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه وزنه برداری در خوزستان

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان از توسعه وزن برداری بانوان در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سیدعلیرضا قریشی رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان گفت: در سال جاری خواستار این بودیم که روسای هیات‌های شهرستانی بهترین زمان ممکن را در اختیار بانوان برای انجام تمرینات‌شان بگذارند.

وی افزود: هیات برای سال ۹۸ برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته است یکسری از برنامه‌ها درون استانی و جهت بسترسازی است که می‌توان به مسابقات رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان ضمن این‌که امسال برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بانوان در دستور کار هیات بوده و تاکنون نیز ۲ مسابقه برگزار شده است.

قریشی بیان داشت: در نظر داریم این رقابت‌ها مانند لیگ‌های پایه آقایان در استان به انجام برسد تا وزنه‌برداری بانوان شکل بگیرد.

رییس هیات وزنه‌برداری خوزستان تصریح کرد: یکی از نکات جالب در برگزاری مسابقات وزنه‌برداری بانوان خوزستان این است که خود بانوان صفر تا صد کار‌های مربوط به برگزاری رقابت‌ها را برعهده دارند.

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از شهرستان‌ها اهواز، امیدیه و اندیمشک به عنوان میزبان مسابقات جوانان کشورمدنظر است.

وی اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران و برگزاری کلاس‌های ویژه بانوان توجه داشته است. به هر حال همه از وزنه‌برداری خوزستان توقع بسیار بالایی دارند و ما هم به دنبال این هستیم که به این انتظارات پاسخ دهیم.

قریشی در پایان گفت: تجهیزات ورزشی برای بخش بانوان در حال خریداری است که در این زمینه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان قول‌هایی به ما داده است. امیدوارم هر چه سریع‌تر این تجهیزات را در اختیار داشته باشیم.

انتهای پیام/م

توجه به ورزش وزنه برداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.